barn2009 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Nå vil jeg ha fortgang her! Har blitt strippet og fortalt at jeg er moden, hode på babyen ligger kjempelangt ned, økt mengde slim og kynnere og gått litt ned i vekt (noe jeg har lest er tegn på at det nærmer seg fødsel). Men det skjer jo ingenting. Er så lei. Gode tips mottas med stor takk! :-)
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 velkommen i gjengen hehe her i huset prøver vi med sex. Mannen er veldig fornøyd men hittil har det bare ført til mosjon og litt mer murringer akkurat når jeg skal sove
Nemlig Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Kan visst joine dere jeg også... Kjedelig. Har også blitt strippet, hodet har vært festet i over tre uker, er veldig moden, 2 cm åpning, slimproppen m/blod kom i dag, men..... NADA! Har også prøvd sex, førte bare til masse latter.... Føler meg ikke akkurat sexy for tiden, og vet samboeren min heller ikke synes det er opphissende med stor mage og en følelse av at han er nær babyen. Babyen kommer vel ikke før den er klar da.... Gikk overtid med førstemann så er vel bare å smøre seg med tålmodighet!
Silje med snuppa i magen <3 Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Melder meg inn i gjengen her jeg Fikk påvist 2 cm åpning og var moden forrige mandag, den 02.02.09. Slimpropp med blod har gått i to runder her, har hatt masse kynnere, Legen på sykehuset sa at babyen kommer til å være ute innen få dager.. Jeg er glad for at han har ventet helt til nå (er i uke 37 i morra), men er sabla lei av å gå å vente på tegn.. tolker jo alt som tegn om dagen hehe fødefjes, hyppig vannlating, forstoppelse, kynnere, hete-tokter, aldri mett, osv.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå