Baby<3 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 så til søndag går jeg vel over til 3 trimester ? tiden flyr så fort nå, føler at jeg enda har så masse å ordne til babyen kommer.. men gleder meg masse da! Lykke til alle sammen!
*emeline* Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Jeg følger etter om 15 dager. Jeg har ennå ikke ordnet noenting til babyen kommer. Har bare kjøpt inn et par bodyer og en nattdrakt. Men så har jeg mye klær fra storesøster, dette blir gutt, så kan ikke bruke alt da. Men får nok arve mye babyklær da søsteren min nettopp har fått en gutt. Skal kjøpe ny vogn, får vel snart panikk for at jeg ennå ikke har sett på vogner. Har ikke peiling på hvilket merke jeg skal kjøpe. Lykke til videre med jenta i magen )
Baby<3 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 å så koselig jeg har tenkt en del på vogner, men ikke helt bestemt...er så mange fine, og så mange ting å tenke på.. men det er mange ting jeg tenker jeg SKAL ha nå som jeg savnet sist, eller omvendt. Lykke til videre til deg også!!
Månefeen ♥ Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Jeg er 27+1 idag, så kommer etter veldig snart Skal bli moro å komme seg over i 3.trimester, føler tiden går veeeeldig fort så siste tiden med mage skal nytes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå