Gå til innhold

Hvor reiser dere ikke igjen til syden, mest skuffa???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lanzarote, hadde trodd det skulle være bedre, men ble kjempeskuffa!

De har neppe gjort så mye oppgraderinger der siden toppen på 80 tallet da alle nordmenn reiste dit!

Skrevet

Ikke Marokko her heller...fysj av meg for et elendig sted å feriere..

Likte heller ikke Portogal

Skrevet

Tunisia.. Fine strender, men et lite hyggelig folkeslag..

Skrevet

tunisia her også. spesielt hvis man reiser uten menn i reisefølget..på en uke opplevde jeg 1 voldtektsforsøk, 1 mann plasserte handa si i skrittet mitt ute i vannet da jeg lå på luftmadrassen og slappet av, og en eldre herremann uten fortenner slikka meg i nakken.... hjelpe meg sier jeg bare. aldri mere. skal sies at jeg er blond, har blå øyne og var betraktelig mange kilo lettere da enn jeg er nå.

Skrevet

Jeg reiser aldri tilbake til Tyrkia. Fikk utrolige dårlig inntrykk av folkeslaget der nede (dvs mennene, kvinner møtte vi knapt). De ropte etter oss, og skulle hele tiden dra i oss for å vise oss ting. Ble for mye ufrivillig tafsing etter min smak, følte meg rett og slett utrygg.

Vet Tyrkia er veldig "in" blant mange, så det er godt mulig ting har forandret seg, men jeg gidder ikke ta sjansen på en ny bom-tur.

Skrevet

bahia feliz-gran kanaria, veldig flott hotell og bassengområde, men ikke noe sandstrand, bare en liten sten/skjellstrand, og når jeg skal til syden vil jeg ha SANDSTRAND laaang sandstrand..

Skrevet

Jeg vil ikke dra tilbake til Korfu i september. Det var bare dårlig vær og vind fra kl.18.00 hver kveld.

Men ellers var det mange fine steder å se der.

På Gran canaria er det bedre å bo på Playa del ingles, i nærheten av Amfi del mar og på Amadores.

Foreldrene mine har feriehus i nærheten av Amfi del mar og vi bruker stranden der mest. Den er ikke så stor, men den er veldig oversiktlig og det er fint når man reiser med små barn. Det er også butikk og spisesteder rett i nærheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...