atsjo Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Den er vel ganske positiv?? men så har ikke jeg tempet når jeg har hatt mensen før så er så usikker.. Bruker man å ha så høye temperaturer før mensen også? Hååper dere syns den ser fin ut:)
atsjo Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. februar 2009 http://www.fertilityfriend.com/home/246fa4 Litt vesentlig å få med den:)
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Ja, den ser veldig bra ut den! Fint at tempen har holdt seg høy, nå er det i hvert fall sikkert at du har hatt EL! Bedre sent enn aldri!
atsjo Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2009 Tusen takk for svar:) Det er kjempe spennende.. Negativ test idag, Men det er jo tidlig ut i fra det jeg har forstått. Skal prøve å vente til mand med å teste igjen for blir så skuffa når den viser negativt, da tenker jeg med engang at jeg sikkert ikke er gravid og blir i dårlig humør resten av dagen:/ Ikveld skal jeg kose meg med min kjære når lillegutt har sovnet. Håper dere andre også har en fin valentinesday;)
atsjo Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2009 Elisabeth'77 *PrøvdSiden2006* Er kjempe glad for at det ser ut som om jeg endelig har hatt el ja:) bare 4 timer med akupunktur. Tror nok at det har hjulpet:) Så er jo veldig fornøyd med at jeg i det minste har fått el, uansett om jeg er gravid eller ikke. Men håper selfølgelig på det første=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå