Gå til innhold

Tid for ordinær UL..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tidligere fått timer ganske akkurat uke 18, men denne gangen er det litt senere. Ser også at legen har krysset av for "usikker" vedr siste mens, har krysset feil ved uhell.

Jeg er 15 fullgåtte uker i morgen og har ikke time før 17. mars. Da vil jeg være 19+3 ca. tror jeg.

Burde jeg sjekke dette opp, eller er det noen av dere andre som har blitt innkalt ca på den tiden?

Spiller vel sikkert ikke så stor rolle, men lurer på om det er litt sent..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du kan ta det helt med ro.. Da jeg var på ordinær ul var jeg 19+5.. Det gikk helt fint.. :o)

Skrevet

Jeg er i uke 16, og forsatt ikke fått time, ringte til sykehuset og det viser seg at legen min har glemt å sende inn info på meg, så jeg fikk beskjed om at jeg måtte vente en stund før jeg fikk ultralyd fordi det var så fullt framover...drit kjipt... har vært på ul i uke 17 med begge de to andre....

Skrevet

Alt mellom uke 17 og 20+ er vanlig ettersom jeg har skjønnt det.

Har vært en del innlegg ang dette i det siste.

Jeg skal når jeg er 19+1 denne gangen og det er det gyn som jeg går til fast kontroll hos som har satt opp.

Skrevet

Jeg var i dag i uke 19 terminen ble flyttet en dag bare....Takk gud for det,så ser ut som de ser like bra sent som tidlig..

Skrevet

Takk for svar jenter :) da stresser jeg ikke noe mer med det!

Gleder meg utrolig mye til å se lillevenn. Ikke vært på tidlig UL denne gangen, så skikkelig spent.

Magen er kjempestor og alle mobber (og jeg drømmer) om at det er tvillinger ;) sikkert bare stor siden det er nr 5.

Skrevet

jeg er 16 uker idag...fikk også ikke time før den 17.mars....så du er før meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...