Gå til innhold

Mensen er sent ute! Les hva gyn sa for en uke siden. Smarte damer help me

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredag for en uke siden ventet jeg mens, hadde gyn-time, og var redd jeg skulle blø før jeg kom dit, men neida. Har hatt mens smerter en uke (ikke "ordentlige").

Men da jeg var hos gyn spurte hun om jeg bruker prevensjon, jeg gjør ikke det nei. Det spurte hun FØR sjekken.

Så under gyn (og innvendig ul?) så spurte hun igjen

sååå etter litt så spør gyn-dama:

GYN:"går du på prevensjon?"

MEG:"eh nei" -(Var sikker på at hun sa jeg skulle være gravid!

GYN:"Ok... en stund går.... Hmm ja her er en eggestokk ja,,,) (eller den andre husker ikke helt).

GYN:"Og jeg ser du snart får en blødning, og alt er bra.

Men mensen SKULLE ha vært her for noen dager siden, men den er ikke her. Har sånn rar smak i munn som jeg hadde sist jeg var gravid. Men ikke såå veldig ømme pupper, har LITT mens smerter.

Min mens er aldri sent ute, aldri. Tok en test i dag tidlig, og den viste Ikke Gravid. Så nei da er jeg ikke det. Men hvor i H er mensen?

¨Har ikke mens kommet innen i morra kjøper jeg ny test. Nå skal jeg lese litt her inne på BIM og kose meg med kjøttkaker og se om det tikker inn noen svar etterhvert:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mens kan utebli helt en hel måned uten at det er noe som feiler deg:) Så lenge du viser neg på tester og gyn ikke sa noe om graviditet er du nok ikke gravid, men ta en ekstra test for å roe nervene:)

Lykke til:)

Skrevet

Har det helt likt som deg..skulle hatt mens for 4 dg siden, den er aldri forsinket..

Men jeg har ikke turt å teste enda..har hatt menssmerte i 1 uke nå..blir gal av å vente..

Lykke til..:)))))))

Skrevet

Hei;)

Mensen kan utebli selvom man ikke er gravid. Eggløsningen kan ha vært forsinket, og da kommer heller ikke mensen til tiden. Har skjedd meg to ganger i år. Irriterende.

Skrevet

åja da har jeg kanskje hatt sen EL da. MEN jeg kom på noe nå. Jeg tror jeg spottet dagen etter jeg hadde EL, det glemte jeg jo å skrive. Tror det var spott, det var litt friskt rldt blod på papiret, -kun det ikke mer- Så TROR det var spott. Men kan være noe annet og da.

Takk for tipse, heelt sikkert bomma på EL, æsj tyspisk min flaks da.

Er jo fredag den 13 i morra, så da blir helga fin og rød tenker jeg.

4 dager over, hm, har du andre tegn da? :-) :-)

Skrevet

Har du ikke lært noe på skolen i det hele tatt? unnskyld at jeg er så direkte, men dette er jo ting du alerede lærte på barne skolen. Mensen kan forrflytte seg, den blir påvirket av så mye, fysiologiske ting, psykologiske ting. Har du vært syk eller kankje du er på vei til å bli syk?

og stoler du ikke på hva en lege som sitter å ser at du skal ha mensen?

Skrevet

hei!

Som sagt unnskyld at jeg var så direkte/slem, håper at alt ordner seg for deg. kanskje du går med et ønske om å bli gravid så jeg håper jeg ikke såret deg.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...