litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Hva gjør jeg? Hadde planer om å sy jentungen kostyme til morgendagens karneval i barnehagen, og ventet selvfølgelig til idag. Nå er formen elendig, og jeg orker knapt reise meg fra stolen med mindre det er helt nødvendig. Så kostymesying er ikke aktuelt. Og å gå på butikken er iallefall ikke et alternativ. Hjelp...
Himmel og hav Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 ok - her er hurtigløsninger: - hvit kortermet skjorte = legefrakk. stetoskop rundt halsen hvis hun har doktorsaker. - genser og snekkerbukse og en caps, litt lekeverktøy i lommene = snekker - miniskjørt, strømpebukser med glitter i, en topp, masse belter og styling i håret, litt sminke = popstjerne - nissepysj eller blånisselue - det finnes jo nisser utenom jul også! - hvit strømpebukse, hvit genser, tegn værhår i fjeset med en eyeliner og litt rosa lebestift på nesa + en hale av tvinna ullgarn = kattunge God bedring!
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 Tusen takk! Tror kreativiteten min hadde tatt ferie, både lege og snekker er lett å fikse. Da er morgendagen reddet =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå