Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 i bilen mener jeg :-).. gikk litt fort..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Til de blir minst 140 høye, dvs omtrent 10 år.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 jeg skal ha min gutt i barnesete til minst skolealder, men helst lenger;) Men jeg forstår hvis gutten min ikke vil sitte i barnesete hvis de andre barna på skolen erter ham for det, så da blir det vel pute. Men å sitte uten pute eller sete får han ikke gjøre før han er stor nok, altså 140 cm høy, med mindre han er skikkelig lav å ikke blir 140 cm før han fyller 13 da, skal få slippe å sitte på pute på ungdomsskolen;)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Tidene endrer seg forhåpentligvis.... om noen år er det normalt at de sitter i sete langt opp på barneskolen. Sikkerheten kommer uansett før hva andre måtte mene.... han får ikke sykle uten hjelm selv om noen andre ikke gjør det heller....
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 ja jeg håper at tidene endrer seg slik at jeg med god samvittighet kan ha barnet mitt i barnesete til han er stor nok, men jeg vil nødig utsette barnet mitt for erting/mobbing på skolen, har gjennomgått det selv og det setter dype spor. Selvsagt skal sikkerthet prioriteres, men jeg vil som sagt ikke utsette mitt barn for å bli plaget på skolen. Å det å sykle uten hjelm er uaktuelt, jeg bruker hjelm, mannen min bruker hjelm og ergo, barnet skal bruke hjelm:)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 Da burde jo det samme gjelde i bilen???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå