Gå til innhold

fler som har kynnere regelmessig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg telt i 2 timer og hver kynner kommer med 6 min mellomrom ca og varer fra 45 sek til 1 min.

var sånn også igår.

er d vanlig at kynnere skal komme regelmessige da??? de er ikke vonde så er ikke rier vil jeg tro!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det sånn ofte i flere timer av gangen hele siste trimester. Så lenge de ikke blir lenger og lenger og vondere og vondere, er det ikke rier. Så må bare gjøre livet så behagelig som mulig og slappe av så godt du kan.

Skrevet

hei!

så lenge de ikke går over i rier så kan kynnere være en sann plage.. plagdes mye første gangen å denne gangen har jeg perioder der de kommer å går hele natta!! men de skal egentlig ikke blir regelmessige har jeg hørt.. for da KAN de gå over i premature rier.. men har du lenge igjen da? prøv å ta p ådeg en bukse som nesten ikke sitter rundt magen og bytt sitte/liggestilling og beveg deg litt.. kan hende d hjelper.. Håper du slipper å plages med dette helt frem til fødsel om du har noen uker igjen!

Skrevet

var det jeg tenkte også at de skal ikke være regelmessige.men de blir ikke vonde! kan godt gå over i rier for jeg er 39 uker på vei idag =) så da gjør jo ingenting om fødselen starter =)

jeg får bare se an litt da om de utvikler seg noe =)

Skrevet

Jeg har det også sånn. Stort sett på kvelden 2-3 timer av gangen med ca 8 min mellom. De er ikke vonde, men jeg kjenner at de bygger seg opp til en topp, for så å dabbe av igjen. Jeg vil tro at kynnerne mykner og kanskje begynner å åpne livmormunnen. Jeg har egentlig 6 uker igjen til termin, så jeg tar det med ro. Har ikke lyst til å fremkalle tidlig fødsel. Har ei datter som er født 5 uker før termin og en sønn som kom tre uker før termin.

Skrevet

Så lenge du er "fødeklar" er det jo ikke så farlig, men mine regelmessige kynnere var nok heller milde rier, da livmorhalsen ble påvirket i uke 26. Jeg fikk riehemmende og ble sykemeldt pga truende prematur fødsel, jeg tror ikke kynnere skal være regelmessig. Det er slitsomt å ha det sånn, men du får glede deg over at du kanskje modnes da :) Blir det for slitsomt skal kynnere gi seg med bevegelsesendring, evt prøve med en dusj. Lykke til :)

Skrevet

får iallefall håpe de er til noen nytte, for er ganske fødeklar nå =)

skal opp å bevege meg litt når det kommer en ny kynner, har gjort et tidligere også, de forsvinner ikke men er fremdeles ikke vonde!

jaja....jeg får bare være tålmodig ;)

Skrevet

Hei gravilla24*fødeklar* jeg hadde det slik i nesten en uke forje uke. Var bare kanon sliten etterpå. Var slike kynnere dag og natt og de var vonde med mensmurringer og vondt i korsryggen, men tiden i mellom var som oftest 10-5min og varte 1,5 min, de tok seg aldri opp. Fikk beskjed på føden at det var modningsrier og at det var viktig jeg prøvde å slappe av i mellom de itilfelle de gikk over til ordentlige rier. Men det gjorde de desverre ikke:(

Har hatt de i kveld også, men nå er de borte, så får håpe det bare tar seg ordentlig opp i natt og at det blir fødsel snart! Nå er vi litt lei dette.. modningsrier meg her og modningsrier meg der...

Håper dine blir vonde og går over til ordentlige rier og fødsel:)

Skrevet

Jepp, har hatt det slik i en uke nå ! :( Fikk beskjed om at jeg sikkert kom til å få litt før tiden pga det..Men jeg har også vært innlagt med premature rier da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...