Gå til innhold

dere som har hatt SA. kan dere beskrive forløpet for meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet dette kan utarte seg på mange ulike måter....

jeg har en meget sterk misstanke til at jeg har en SA nå...

har hatt brunlig utflod siden 31. januar, natt til tirsdag ble det mer blod i dette brune, det har det vært siden...

men jeg har ennå ikke hatt en eneste flekk i trusa, er kun når jeg er på do.... og jeg har ingen smerter over hode....

men klarer ikke se noen annen grunn enn SA i henhold til disse blødningene...

dere som har oppølevd SA kunne dere beskrevet det for meg??

takk for svar!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt 3 SAèr, alle var tidlig i svangerskapet og ganske like. Startet med styrtblødning etterfulgt av sterke smerter. Blødde masse i ca ett døgn, blodklumper og gørr , ble så litt mindre før det tredje dagen ble som en mensblødning. Ikke noe tvil om at det var en SA.

Høres ikke ut som du har en SA nå.

Lykke til:)

Skrevet

Min SA i uke 9 startet med brun utflod, så kom det mørkt levret blod, deretter lyserødt friskt blod, avsluttet med brun utflod som varte i noen dager. Blødde bare et par dager, uten særlig smerter...var som en minimens. Men har forstått det sånn at folk opplever dette forskjellig. Ei venninne styrtblødde i flere dager, og hadde kjempevondt. Helt forskjellig fra meg...

Skrevet

Jeg har hatt to SA, begge i uke 4/5. Begge gangene startet det med lyst friskt blod. Blødningene økte veldig på i løpet av dagen og varte i 4-5 dager. Begge gangene hadde jeg moderate menssmerter.

Nå er jeg gravid igjen i uke tolv og har hatt noen små blødinger (brun utflod, litt friskt blod og blodblandet utflod) som visstnok bare er hormonelle, ufarlige og veldig vanlige.

Lykke til!

Skrevet

tusen takk for svar jenter:):)

kjempe glad for at dere tok dere tid:)

DenSatt!:

har du bare hatt disse blødnigene sporadisk eller litt hele tiden??

jeg har nå hatt disse blødnigene i 12 dager, men har hatt 5 dager opphold i løpet av disse 12 dagene...

nå blør jeg mer enn tidligere...

Skrevet

Blødningene har nok bare vært sporadisk og i de peroiodene mensen egentlig skulle ha kommet. Glemte å si at under begge SAene kom de ut klumper.

Det er veldig slitsomt å ha det sånn som du har det. Håper du får svar snart!

Krysser fingrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...