kem e' det som bæsja? Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Fins det noe sted? Gjerne helt enkelt Ikea sitt tar jo bare et rom av gangen
* 5 om dagen * Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 her er et :-) har ikke forsøkt det da, så vet ikke åssen det er.må lastes ned. http://www.digi.no/103736/gratis-teknisk-tegning
<3mamma3> Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 heisann, jeg driver å tegner påbygg, bruker VISNO.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå