Gå til innhold

Fødselsdager .

Liten januarspire - nummer 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker dere mye på fødselsdagene, hvilken termin dere kommer til å få? Ser ikke ut som den satt denne ppen, og med de neste pp'ene vil terminen bli 23.11.09 og 24.12.09 (julaften) Så trur vi eventuelt kommer til å vente helt til vi får en mars-termin før vi prøver igjen.

Selv har vi nemlig bursdag desember(gubben), januar(lillemor) og februar(meg) Så hadde egentlig vært spennende med sommerbaby, men klarer neppe å vente så lenge :)

(forresten, hvordan teller dere når dere har prøvepause, om dere har pause i 2 mnd, går dere da fra f.eks pp 6 til 8, eller bare til 7, siden dere egentlig ikke prøver)? om noen skjønte den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tenker litt på det... Jeg har også regna ut at hvis ikke det klaffer nå blir terminen 28.11.09 eller 28.12.09. Vi kommer nok ikke til å slutte prøvingen selv om det eventuelt blir en nyttårsbaby, det viktigste er at babyen er frisk og rask :)

Skrevet

Må innrømme at jeg tenker mye på dette... Jeg hadde en SA i oktober og skulle egentlig hatt en juni-baby, noe som virket perfekt! Hadde aldri trodd jeg skulle tenke tanken "det blir kanskje ikke en 2009-baby", men det ser kanskje slik ut nå.

Jeg har også tenkt at jeg vil unngå desember-baby, men nå får den være hjertelig velkommen uansett når det måtte skje!! :)

Skrevet

Tidligere tenkte jeg mye på dette. Er selv født i desember, og mannen min i november, så var fast bestemt på å skulle ha i første halvår. Men dessverre er håpet om en baby våren 09 ute, så skulle jeg være så heldig å bli gravid neste pp blir det desemberbaby. Og da blir jeg overlykkelig bare over å være gravid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...