Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Tenker dere mye på fødselsdagene, hvilken termin dere kommer til å få? Ser ikke ut som den satt denne ppen, og med de neste pp'ene vil terminen bli 23.11.09 og 24.12.09 (julaften) Så trur vi eventuelt kommer til å vente helt til vi får en mars-termin før vi prøver igjen. Selv har vi nemlig bursdag desember(gubben), januar(lillemor) og februar(meg) Så hadde egentlig vært spennende med sommerbaby, men klarer neppe å vente så lenge (forresten, hvordan teller dere når dere har prøvepause, om dere har pause i 2 mnd, går dere da fra f.eks pp 6 til 8, eller bare til 7, siden dere egentlig ikke prøver)? om noen skjønte den.
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Vi tenker litt på det... Jeg har også regna ut at hvis ikke det klaffer nå blir terminen 28.11.09 eller 28.12.09. Vi kommer nok ikke til å slutte prøvingen selv om det eventuelt blir en nyttårsbaby, det viktigste er at babyen er frisk og rask
LillyLill_1983 Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Må innrømme at jeg tenker mye på dette... Jeg hadde en SA i oktober og skulle egentlig hatt en juni-baby, noe som virket perfekt! Hadde aldri trodd jeg skulle tenke tanken "det blir kanskje ikke en 2009-baby", men det ser kanskje slik ut nå. Jeg har også tenkt at jeg vil unngå desember-baby, men nå får den være hjertelig velkommen uansett når det måtte skje!!
Linnea82 Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Tidligere tenkte jeg mye på dette. Er selv født i desember, og mannen min i november, så var fast bestemt på å skulle ha i første halvår. Men dessverre er håpet om en baby våren 09 ute, så skulle jeg være så heldig å bli gravid neste pp blir det desemberbaby. Og da blir jeg overlykkelig bare over å være gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå