Gå til innhold

Haha denne var vel dagens??:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kollega av meg har jeg trodd lenge var gravid, men hun har sagt hun hadde kun mageproblemer! I dag da jeg var og hentet en av guttene på sfo så var datteren hennes der, jentene satt og snakket og at det var ekkelt og stikke tisseluren inni tissemusa til mammaen for og få baby i magen! De skulle i alle fall ikke gjøre dette, men moren hadde sagt at når de ble gamle nok så ville de nok like det!:)

I alle fall så kom det frem i løpet av samtalen at min kjære kollega er gravid for det kunne nå datteren fortelle samt når denne babyen skulle bli født!

Har så lyst og slå en god spøk, men kjenner jeg meg selv rett så blir det vel en fiasko! Noen som har et godt tips til hva jeg kan si? Har tenkt på denne, siden hun klager over at klærne er litt stramme.

Du bør ikke ta opp med sjefen at du må få mammabukser snart? Sikkert noen andre som har et godt tips, tar gjerne imot!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke gidda sagt ett ord, når hun en dag forteller det så hadde jeg bare sagt, det har jeg forstått for lenge siden og i tillegg fortalt hva barnet har sagt.

Skrevet

Det hadde jeg virkelig ikke kommentert. Hun må selv få bestemme når det skal være offisielt.

Skrevet

La henne tro at hun har en hemmelighet til hun selv bestemmer at denne skal bli offentlig du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...