Gå til innhold

Hva er best av ERGO og MANDUCA bæresele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er jo ganske like i fasong... Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hvordan manduca er, men kan trygt anbefale Ergo. Den er helt fantastisk. Har brukt babybjørn sin, og den er helt forferdelig i forhold, blir blant annet mye tyngre å bære. Mye lettere når barnet blir større også, og belaster ikke skuldrene som for eksempel en bæremeis.

Skrevet

Jeg kan også sterkt anbefale Ergo, den er fantastisk å bære i. Den har jeg båret tassen min i mye frem til gravidmagen ble litt for stor ved nyttår.

Det eneste jeg tror er forskjellen på Ergo og manduca er at selve panelet er høyere opp på manduca. Men på Ergo'n har man jo hetten som støtter opp bra.

Har du vurdert å gå på slik bæretreff? jeg vet det holdes det i Oslo i blant, sjekk mer info om det og forskjellige bæretøy på tettinntil.no

Jeg har brukt både Mei tai og Ergo en del, i tillegg til bæreslynge som mest ble brukt hjemme. Til nestemann har jeg i tillegg kjøpt en Moby wrap.

Skrevet

Dere som har brukt forskjellige bæreseler.... Jeg sliter med dårlig rygg og ønsker meg en som ikke er så vond. Har brukt Baby bjørn sin til nr 1, men fikk så vondt i nakke og skuldre at jeg ikke kunne bruke den lenger enn 10-20 min pr gang... Hvordan påvirker de forskjellige bæreselene ryggene deres? Har sett på Ergoen....

Skrevet

Ergoen er mye mye bedre for de som har problemer med ryggen, og kan ikke sammenlignes med Babybjørn sin. Babybjørn sliter på skuldre og rygg med en gang synes jeg, selv om jeg ikke har spesielle ryggplager til vanlig. Ergoen belaster bare hoftene, så den vil ikke være vond for ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...