Gå til innhold

Jeg vil, jeg vil, men får ikke til:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt frustrert her nå...Lysten er her, men jeg får rett og slett ikke til å komme i riktig modus. Sikkert noe hormongreier som setter meg litt ut av spill. Sambo er forståelig på dette, men jeg får nå dårlig samvittighet uansett. Jeg ser jo at han har lyst, det er ikke vanskelig å få med seg akkurat;) Føler at jeg kommer inn i en dårlig sirkel her nå, og hvordan skal jeg få kommet ut av dette. Lurer rett og slett på om hele meg tørker inn snart...Har ikke forsøkt med noe glidemiddel enda, men må vel kanskje ty til det for å få fortgang i sakene. Uvant situasjon for meg dette og med kroppen som forandrer seg ukentlig så blir litt av overskuddet til kos borte, desverre.

Noen som kjenner seg igjen eller har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man blir vel ofte tørrere når en er gravid, så for meg har glidemiddel vært uunnværlig. Dessuten blir det mye, mye deiligere med ekstra glid, og det sliter mindre på selvfølelsen enn om man skal ligge å vente på at "nå må jeg snart bli våt!!"

Skrevet

Sliter også med det å være tørr.. Glidemiddel er lett å få tak i:)

Da blir nok bekymringene borte..

Skrevet

Jeg kjenner meg så igjen med deg. Jeg er nå endelig kvitt kvalmen og spyinga og er så klar for å ha skikkelig sex igjen, men jeg blir ikke skikkelig kåt. Desverre har jeg også en mann som er veldig var for mine følelser og han visner helt hen når han kjenner at jeg ikke tenner. Vi prøver, men det ender med at vi blir triste og leie og alt blir kjipt. Hører jo om så mange som blir ekstra kåte og vil ha seg hele tiden, men det ser absolutt ikke ut til å gjelde meg.... desverre ..

Skrevet

Her er det også ganske tørt.... Var ikke sånn i forrige svangerskap, men da tok det 6 mnd etter fødsel før sexlivet var på plass igjen fordi jeg ikke ble våt. Denne gangen har jeg kjøpt glidemiddel og det fungerer utrolig bra! Like greit å komme igang med sex før oppholdet blir for langvarig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...