Gå til innhold

kul mellom ribbeina..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min på 7mnd har en hard bevegelig kul mellom ribbeina. I gropa der de nederste ribbeina møtes. Har alle babyer sånn? Den er ca 1-1.5cm cm lang. Ikke lett å forklare, men håper noen skjønner hva jeg mener. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med baby her som kan svare på dette? :P

Skrevet

Ja, min baby har sånn kul. Har vært til legen, men han mente at dette var helt normalt :)

Iallefall ingenting å bry seg om sa han :)

Skrevet

Man bør alltid sjekke det ut, selv om det sjelden er noe å være redd for. Selv om det ikke var noe å bekymre seg for en person, trenger det ikke å bety at det ikke er noe en annen bør ta opp med legen. Hør med lege for sikkerhets skyld:)

Skrevet

helt normalt, det er ben/brusk, er vistnok pga ribbena ikke er het ferdig utviklet, forsvinner etterhvert som barna vokser:) min sønn hadde det også;) tror ikke han har det nå lenger, han er nå 2,5år:)

Skrevet

Ja, alle har det. Det er brystbenet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...