Kasandre Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Eg har so utrolig lite symptomer utenom positiv test og ingen mens... nesten ikkje ømme bryster og INGEN murringer i underlivet. Eg er 5+4 idag og har legetime på tirsdag, testa positiv for 9 dager siden med 3 QR og CBD. Andre som har det som eg / har opplevd det tidligere? Eg er så redd at eg ikkje er gravid likevel, eller det ikkje er liv derinne...sukk.
MathildeC Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har lite symptomer. Var litt uggen nå og da sist uke, men det har også forsvunnet. Hadde det slik sist svangerskap også, så er ikke bekymret. Det herlige resultatet ser på "Drømmehagen" akkurat nå :-).
Kasandre Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 Så du kjente ikkje mykje sist og nesten ingenting nå heller? Eg er så nervøs, er mitt første svangerskap så eg går å kjenner etter ting som kanskje ikkje er normale... fælt å tenke sånn istedet for å nyte dagene. Har du ømme bryst? syns mine har blitt mindre ømme siden igår...
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 jeg hadde ikke symptomer før uke 7 eneste tegnet jeg hadde var testen jeg tok du skal se de tidsnok kommer..nyt heller å ikke ha noen enda
Kasandre Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2009 veit eg sikkert egnster meg for ingenting, men en blir jo heilt rar i toppen av å lese om MA og SA og diverse der ting har gått gale... Blir vanskelig å nyte tida når en skal være redd for alt mulig. Men, eg skal nå prøve å tenke litt meir positivt
MathildeC Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Nei, har ikke ømme bryst. Tror det tok en stund sist svangerskap før de ble større og ømme. Slapp av, helt normalt å ha få eller ingen symptomer :-). Skjønner jo du er nervøs, det er vanlig det også, men jeg kan forsikre deg om at det er mange som ikke har symptomer. Ta en tidlig UL hvis du er nervøs, f.eks i uke 8! Det gjorde jeg sist gang, og var herlig å se at alt var som det skulle.
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 jeg ble også kjemperedd av å lese om alt det negative. hadde ikke engang hørt om MA før jeg kom inn hit på BIM. men tror du må bare tenke at dette gjelder ikke DEG det er mer vanlig at alt er bra, og at det kommer til å gå bra..enn det er at det ikke går bra hadde det gått galt med de fleste sv.skap så hadde vi ikke vært så mange mennesker på denne jorda heller. sånn tenker iallefall jeg trodde heller ikke på at dette kom til å gå bra pga for lite tegn. men er nå i uke 10 og har svangerskapstegn som nesten tar knekken på meg..bare vent å se..blir vel din tur snart da kan du sitte der å angre på at du ikke bare koste deg når du ikke hadde noe plager det gjør iallefall jeg ;-P
Lillemy-77 Skrevet 12. februar 2009 #8 Skrevet 12. februar 2009 Hei folkens! Melder meg inn i klubben, har INGEN plager. Er ikke kvalm, var litt svimmel tidligere, men det gikk over når jeg begynte å spise leverposteri med rødbeter, mer jern altså, hehe... Puppene mine har vokst bittelitt, men ikke så ømme. MEn jeg tenkte også som HI er, at det er noe galt, så jeg var på privat ul nå nettopp, og der lå det jammen en bitteliten spire og sprellet. Hjertet slo fint, og alt så bra ut. Var 8+4 da. Så jeg er veldig beroliget. "09babyimagen", når kom dine symptomer/plager? Er det kvalme osv? Jeg også tror kanskje at det kommer...kom i uke 8 sistgang, og jeg er 9 fulle uker i morgen )
Kasandre Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2009 Det er så godt å komme i dialog med andre i samme båt!! Tror jammen eg skal bestille time til tidlig Ul... har 1 legetime på tirsdag, blir da 6+2, litt tidlig, men greit for meg:) Det e nesten litt fælt å lengte etter symptomer, men eg syns nå godt eg kunne fått bare bittelitt bekreftelse på at det var en liten en derinne...tror kanskje det e en liten lat-bebis som har flytta inn ;p
Lille jente Skrevet 13. februar 2009 #10 Skrevet 13. februar 2009 Jeg er nå 16+2 uker på vei, og har nesten ikke hatt symptomer så langt. Hadde jeg ikke vært på ultralyd og sett at det var en liten der inne så tror jeg ikke jeg hadde trodd jeg var gravid. Eneste jeg har hatt er litt småkvalm og veeeeldig sulten i uke 7-8-9. Etter det har jeg bare vært trøtt og hatt litt hodepine. Puppene har selvsagt blitt større og nå også magen. Ellers skulle man ikke tro jeg er gravid ) Jeg syntes du bare skal nyte at du ikke har så mange symptomer. Alt er nok helt bra alikevel, testen er jo positiv. Lykke til.
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 13. februar 2009 #11 Skrevet 13. februar 2009 lillemy77 : ble ekstremt trøtt fra slutten uke 7. uke 8 og utover så kom kvalmen. nå er jeg kvalm og trøtt store deler av en dag. så gleder meg nå til "symptomene" forsvinner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå