Gå til innhold

Endelig lys i tunnelen!!!


Spireline

Anbefalte innlegg

Var til kontroll hos fastlegen i dag, og han henviste meg videre til Ahus. Så nå har jeg vært der og tatt UL- og fått vekstestimering av den lille tuppa i magen. Hun lider ingen nød. Jeg sliter voldsomt med bekkenløsning, og har vært ganske deppa med tanke på at UL-termin er satt til 16 mars. Dette føles galt. Men i dag fikk jeg endelig sett lyset i tunnelen. Det ble bestilt igangsetting av fødsel 2 mars, så nå har jeg noe å strekke meg etter. Tuppemor var ca. 3100 g nå, så hun er jo egentlig stor nok. Men siden terminen er så feil, så er hun fortsatt prematur... Men nå kan jeg sette meg ned i godstolen og puste ut, og telle dager. Jippi! En lettelse.. Så får vi se om hun holder seg inne til 2. mars da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt ikke lenge! Og selv om jeg nå venter at ting kan skje når som helst, så kommer dette litt brått på likevel! Blir utrolig godt å få det overstått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så deilig å ha en fastsatt dato å forholde seg til! Må være befriende å tenke på at du slipper å gå helt til termin, og kanskje 10-14 dager over. Du får ha masse lykke til :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. kjempegodt.. Liksom så mye tryggere med en gang.. OG slipper den hersens overtida, den har jeg vært redd for. Snilt gjort å starte en fødsel pga bekkenløsning. Godt fornøyd =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skriver et svar til meg selv.. spørs om hun holder seg inne til 2 mars ... ser ikke sånn ut.. vannet gikk for 2 dager siden, i morgen settes fødselen i gang.. så nå er jeg snart ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var bra, og ekstra bra at ting skjer allerede. Har også bekkenløsning og langt mellomrom mellom ul-termin og egen termin, skal også be om å bli igangsatt dersom det går mot overtid. Venter også nr 3, pyton svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg.. nr. 3 har egentlig vært superkjip. Har ikke hatt så mange gode dager for å si det sånn.. Men nå er det heldigvis over.. og er litt mer bevegelig allerede, selv om det bare er gått 3 døgn.. En lettelse.. Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...