Gå til innhold

Endelig lys i tunnelen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til kontroll hos fastlegen i dag, og han henviste meg videre til Ahus. Så nå har jeg vært der og tatt UL- og fått vekstestimering av den lille tuppa i magen. Hun lider ingen nød. Jeg sliter voldsomt med bekkenløsning, og har vært ganske deppa med tanke på at UL-termin er satt til 16 mars. Dette føles galt. Men i dag fikk jeg endelig sett lyset i tunnelen. Det ble bestilt igangsetting av fødsel 2 mars, så nå har jeg noe å strekke meg etter. Tuppemor var ca. 3100 g nå, så hun er jo egentlig stor nok. Men siden terminen er så feil, så er hun fortsatt prematur... Men nå kan jeg sette meg ned i godstolen og puste ut, og telle dager. Jippi! En lettelse.. Så får vi se om hun holder seg inne til 2. mars da =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke lenge! Og selv om jeg nå venter at ting kan skje når som helst, så kommer dette litt brått på likevel! Blir utrolig godt å få det overstått!

Skrevet

Åh, så deilig å ha en fastsatt dato å forholde seg til! Må være befriende å tenke på at du slipper å gå helt til termin, og kanskje 10-14 dager over. Du får ha masse lykke til :)

Skrevet

Jepp.. kjempegodt.. Liksom så mye tryggere med en gang.. OG slipper den hersens overtida, den har jeg vært redd for. Snilt gjort å starte en fødsel pga bekkenløsning. Godt fornøyd =)

Skrevet

skriver et svar til meg selv.. spørs om hun holder seg inne til 2 mars ... ser ikke sånn ut.. vannet gikk for 2 dager siden, i morgen settes fødselen i gang.. så nå er jeg snart ferdig!

Skrevet

Det var bra, og ekstra bra at ting skjer allerede. Har også bekkenløsning og langt mellomrom mellom ul-termin og egen termin, skal også be om å bli igangsatt dersom det går mot overtid. Venter også nr 3, pyton svangerskap.

Skrevet

Helt enig med deg.. nr. 3 har egentlig vært superkjip. Har ikke hatt så mange gode dager for å si det sånn.. Men nå er det heldigvis over.. og er litt mer bevegelig allerede, selv om det bare er gått 3 døgn.. En lettelse.. Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...