Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et spørsmål som går igjen, men jeg er nå 14+5 og synes jeg kjenner noen velkjente bevegelser/romstering i underlivet. Venter mitt andre barn og gleder meg veldig til ultralyd - fått time 6. mars. Leeenge å vente...Andre som har opplevd å kjenne noe så tidlig, eller evt. tidligere? Tror jeg også kjente noe liknende i forrige uke.

Føler for øvrig at magen kom veldig fort denne gangen...Har lagt på meg nesten 3 kilo allerede...Kan ikke lenger skjule graviditeten for å si det sånn!

Utrolig spennende dette her...selv om jeg har vært gjennom det en gang før...! Gleder meg!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 14+5 (etter menstermin... 15+1 etter UL termin) da jeg kjente liv første gang. Er nå 19+4 og kjenner liv hver dag. Er førstegangs, så hadde ikke forventet at jeg skulle kjenne noe så tidlig.

Så jo, det er nok liv du kjenner :)

Skrevet

jeg var rundt uke 13 når jeg kjente liv første gang, fra uke 14 har jeg kjent liv hver dag så vil nok tørre å påstå at det er babyen din du kjenner. er også andregangs og er i uke 20 no :)

Skrevet

Å det er så herlig følelse! Det er ikke for tidlig nei, jeg kjente liv i uke 12 denne gangen og er gravid med nr 2. Kos deg!:)

Skrevet

Åh, dere er heldige!! :-) er i 13+2 nå, så går å håper på at jeg plutselig skal kjenne noe :-)

Skrevet

Er 14+1 idag og har kjent liv noen dager, de 2 siste dagene har eg kjent det godt. Det er så rart. Sitter bare å smiler når eg kjenner det. Er førstegangs:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...