maibaby-Ingrid2008 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Er det noen som har gjort det her? Jeg kommuniserer så dårlig med hun jeg har nå. Vi snakker forbi hverandre og jeg misforstår henne hele tiden i samtaler. Føler også at hver gang jeg spør om noe, så tror hun at jeg gjør det jeg spør om hele tiden. F eks spurte jeg hvordan det var med å ta ett glass vin og amming. Satt med følelsen av at hun da trodde at jeg syns alkohol er veldig viktig for meg. Måtte unnskyldende si at jeg selvfølgelig ikke skulle drikke. Noe jeg heller ikke har gjort, fordi jeg ikke har hatt lyst, uten at det har noe med saken å gjøre. Hørte en historie om noen som hadde byttet, hvor helsesøsteren hadde kontaktet vedkommende og spurt hvorfor hun hadde byttet og begynt å diskutere. Har i og for seg ikke problemer med å si til henne hvorfor jeg vil bytte, men vil helst slippe å bli konfrontert.
miapia Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Ikke vær sikker på å ikke bli konfrontert, jeg ble lovet at det ikke skulle skje... likevel ringte kjerringa.... gikk greit da ;-)
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 Hvorfor i all verden gjør de det egentlig? Konfronterer mener jeg. Min hs er hyggelig hun da, så er ikke redd for henne. Er bare lei av å være oppgitt hver gang jeg har vært på helsestasjonen.
miapia Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Hun ville vite om hun hadde sagt noe galt... bare jattet med jeg da. Skulle ha eksamen den dagen og var kke i humør til en diskusjon...
Chiquita Bananas Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har også lyst å bytte helsesøster - hun vi har til lillegutt er så rar. Er mange som synes det og er sååå redd for ting som er utenom A4. Vi reiste mye med lillegutt det første året og dette syntes hun var helt forferdelig og da gadd vi ikke informere om det lengre. Men det blir jo på samme helsestasjon og da er jeg redd for å støte på henne eller at hun vil se at jeg er på en annens liste. Hun regner jo med at hun er det for nestemann - sa nå sist at da sees vi når nr. 2 er ute....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå