Gå til innhold

har kjøpt test, men bør jeg vente til i morgen tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg er 1 dag etter IKM? Var jo planen å vente til i morgen tidlig for å få et mest mulig riktig resultat, men når testen er i hus er det såååå vanskelig å motstå!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ventet til i morgen tidlig for å få mest mulig konsentrert urin...noen produserer hcg litt senere og da vil det kanskje ikke vises på testen om du tester i ettermiddag/kveld... :)

Skrevet

ja jeg får bare klare å vente til i morgen;o)

Skrevet

Du må bare smøre deg med tålmodighet, også krysser jeg fingrene for at tanta holder seg unna hos deg ;-) Lykke til!!!

Skrevet

Tusen takk for det:o) Når har du IKM da?

Skrevet

Jeg har ikm tirsdag 17.februar..."en hel evighet til"... :-)

Skrevet

jeg kjøpte cb digital:o) liker ikke å måtte tyde streker hehe..

17 februar er jo bare 5 dager til jo!!!!!!! håper den sitter da!

er så spent for morgendagen jeg nå.... tr er ikke kommet ennå heller:o) men har mensmurringer da så det kan godt være den er underveis.

Skrevet

jeg skal også teste imåren tidlig:))spent!!har ikm på lørdag,har kjent litt murringer jeg også,men har hatt dt i ei uke snart også så...uff!blir så lei av å vente!!

Skrevet

kjøpt test? Ser du også er i 2 pp, men det er rart hvor fort utålmodig en blir! en vil liksom bli gravid NÅ hehe...

Skrevet

Neeeeeei, ta den nååååå!!! Jeg testet + med CB på ettermiddagen 2-3 dager FØR ikm jeg da, når jeg var gravid med datteren min, så det er bare å løpe å teste med en gang:)

Skrevet

jaja da var det over for meg denne perioden! Før testen rakk og vise resultatet sitt fikk jeg jammen meg tr..... kjempe kjedelig for jeg har så lange sykluser! 42 dager!!! menemen heldigvis har jeg en fantastisk liten gutt fra før som er så god:o)

Skrevet

Å si dritt da!!! Tr burde blitt sent bort på en laaaang ferie spør du meg!!

Skrevet

jaaaa helt enig:o) når har du IKM da? håper det har klaffa for deg da!

Jeg har jaffal til innkjøp av el-tester nå så jeg får litt kontroll på syklusen. er ikke helt i orden ennå etter forrige graviditet tror jeg, men det var da fælt så lang tid det skulle ta da! Gulle er jo snart 10 mnd nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...