mamman til to gutter Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Sønnen min på 1,5år har omgangssyke og kastet opp mye i går, kun en gang i dag + en diarebleie. Han har drukket litt i dag, men har ikke tisset i det hele tatt. Bleia han hadde på i natt var litt våt, men ikke mye. Noen som har tips for å få i han nok drikke? Ga han veldig forsiktig tidligere i dag, men ettersom han ikke har kastet opp på lenge prøver jeg å tilby både vann og farris/juiceblanding hele tiden, men han vil ikke ha. Tidligere i dag drakk han alt han fikk av farris/juiceblanding. Når bør jeg evt ta kontakt med legevakt? Han har vært slapp og sutrete i hele dag, men lekt litt forsiktig av og til. Sover nå.
miapia Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Mener å ha hørt to bleier i døgnet. Jeg ville prøvd alt av drikke du har i hus. Gi med skje, sprøyte uten nål, sugerør, ulike tutekoppe osv...
mamman til to gutter Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 Ok, takk for svar. Da har vi enda en stund før vi trenger å være bekymret. Har tenkt på skje og sprøyte. Har prøvd sugerør, glass og tutekopp, men begynner bare å gråte og dytter det vekk. Prøvde også å gi en bamse tutekopp og det syns han var veldig morsomt og fortsatte å gi bamsen, men ville ikke ha selv:-(
Skravlemamman Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Prøv med saftis:-) Det pleier å funke.....God bedring:-)
mamman til to gutter Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2009 Har vært innom tanken på saftis også, men har det ikke og får ikke handlet uten å ta med mini i butikken og det vil jeg helst slippe. Men takk for forslaget:-)
Skravlemamman Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Ingen som kan stikke innom med en pakke for deg da? Pleier å virke magisk det altså:-)
mamman til to gutter Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2009 Nå har jeg blitt syk selv også, så nå har jeg kalt hjem mannen og han får kjøpe is++ til begge oss syke:-) Han drakk heldigvis litt når han våknet igjen etter å ha sovet, men ikke så mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå