Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Dere er sikkert flotte damer MEN.. Dere er jo de største syte og klage kjerringene her inne.. Hvorfor ble dere gravide igjen hvis det er såååå grusomt.. skulle tro dere elsker oppmerksomheten.. Har ikke lest et positivt innlegg fra dere bare klaging..??
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Helt enig med HI. Dere har en egen tråd og greier..hva er greia..det dere diskuterer kan dere vel ta på msn siden dere er så gode venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå