Gå til innhold

Virket denne kontaktannonsen desperat ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt ut en kontaktannonse, og fikk ett brev nå hvor det sto:

Huff, dette var ei desperat aleinemor.

Jeg har bare prøvd å være ærlig i innlegget.

Jeg er ikke ute etter samboer eller noe sånt. Bare en kjæreste å finne på ting med og å reise med. Ha sex med. Ikke binde meg til noen.

Hva syntes dere ?

Her er teksten:

Hei.

Jeg er en humoristisk jente som stort sett er i godt humør. Jeg er avhengig av PepsiMax. Take it or live it!

Jeg trives godt i mitt eget selskap, men det er og godt å komme seg ut blandt venner innimellon eller en tur på. Jeg trives da best i pianobaren.

En tur på byen med min kjære med middag og kanskje en tur på kino/teater/konsert er heller ikke å forakte.

Den jeg leter etter må gjerne ha barn og trives med seg selv.

Du må ikke røyke eller snuse.

Renslighet og diskresjon er og en selvfølge og du kan gjerne ha barn. Selv føler jeg nå at jeg er kommet til ett punkt i livet hvor jeg er ferdig med barn.

Ellers så har du jobb, er ferdig med tidligere forhold og klar for å slå deg til ro.

Du trives godt hjemme men liker og en tur på byen innimellom men ikke for ofte.

Du er romantisk av natur, og da mener jeg på fulltid ikke bare i begynnelsen av forholdet.

Men først og fremst så leter jeg etter en å ga det gøy med. Ett skikkelig vennskap i første rekke. En som jeg kan snakke om alt med. Ha god sex med og reise på tur med. Jeg er ikke ute etter ektemann eller samboer. Men en å tilbringe kvelder og netter med innimellom. Hørtes det rart ut ? En kjæreste uten forpliktelser utover det seksuelle. En kjæreste, uten å bo sammen.

Jeg bor i *********.

Jeg er ikke flyttbar.

Jeg danser ikke.

Jeg går ikke på Msn med noen herfra. Da pleier fort ting å bli useriøst og det er det siste jeg vil. Dessuten så er dette mer oversiktlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fremstod ikke spesielt desperat, men ganske forvirret.

Ja, det høres rart ut å ønske en fuck buddy men samtidig stille krav om at vedkommende er "klar for å slå seg til ro." En romantisk fyr for et forhold uten forpliktelser utover det seksuelle? Ehm, ja. Målgruppen virker noe udefinert, liksom.

Skrevet

Ok.

Kom med ditt beste forslag da :-)

Skrevet

Du virker kravstor.

Vet ikke om noen, hverkene gutter eller jenter som er romantiske på fulltid. Hadde jeg vært med en sånn hadde jeg blitt lei.

Og om dere ikke skal bo sammen, hvorfor skal han være klar til å slå seg til ro?

Skal han bare sitter der og vente på dine telefioner når det passer deg?

Synes ikke annonsen var noe særlig.

Skrevet

Hehe, ja jeg også ble litt forvirret over hva du EGENTLIG ønsker?

Jeg syns det er bedre å skrive LITT om seg selv, kanskje litt humoristisk.

Vet ikke hvor du har skrevet dette, men om det er på en typisk" sjekkeside" kan du jo se på andre sine profiler og bilder.

Snakke litt med folk frem og tilbake, luke ut derfra.

Skrevet

Avhengig av pepsimax..da kan du heller skrive jeg er feit take it or live it

Skrevet

Haha. Sorry, jeg er ny på dette greiene her.

Sånn da:

Hei.

Jeg er en humoristisk jente som stort sett er i godt humør. Jeg trives godt i mitt eget selskap, men det er og godt å komme seg ut blandt venner innimellon eller en tur på. Jeg trives da best i pianobaren.

En tur på byen med min kjære med middag og kanskje en tur på kino/teater/konsert er heller ikke å forakte.

Renslighet og diskresjon er og en selvfølge og du kan gjerne ha barn. Selv føler jeg nå at jeg er kommet til ett punkt i livet hvor jeg er ferdig med barn.

Ellers så har du jobb, er ferdig med tidligere forhold og klar for roe ned farten litt.

Du trives godt hjemme, men liker og en tur på byen innimellom men ikke for ofte.

Du er romantisk av natur.

Men først og fremst så leter jeg etter en å ga det gøy med. Ett skikkelig vennskap i første rekke. En som jeg kan snakke om alt med. Ha god sex med og reise på tur med. En å tilbringe kvelder og netter med innimellom. En kjæreste, uten å bo sammen.

Jeg bor nær *****

Jeg er ikke flyttbar.

Jeg danser ikke.

Skrevet

Du krever mye av en fyr du bare vil ha sex med.

Skrevet

Egentlig høres det ut som du er ute etter å være elskerinne.

Skrevet

Jeg vil overhodet ikke bare ha sex med de nei. Men jeg vil ha god sex. Det er forskjell på det.

Jeg vil vel egentlig ha ett vanlig forhold borsett fra å involvere ungene eller det å bo sammen. Jeg trives godt å bo alene.

Skrevet

Hei.

Jeg er en humoristisk jente som stort sett er i godt humør. Jeg trives godt i mitt eget selskap, men det er og godt å komme seg ut blandt venner innimellon eller en tur på.??? Jeg trives da best i pianobaren.

Renslighet og diskresjon er og en selvfølge og du kan gjerne ha barn. (Du har nå sagt 2 ganger at han kan ha barn, virker som du virkelig vil at han skal ha barn, altså har du ikke barn er jeg ikke interressert) Selv føler jeg nå at jeg er kommet til ett punkt i livet hvor jeg er ferdig med barn.

(Ellers så har du jobb, er ferdig med tidligere forhold og klar for roe ned farten litt.

Du trives godt hjemme, men liker og en tur på byen innimellom men ikke for ofte.

Du er romantisk av natur.) Hvorfor trenger du dette, om dere ikke skal bo sammen? Virker som du leter etter en å gifte deg med.

Men først og fremst så leter jeg etter en å ga det gøy med. Ett skikkelig vennskap i første rekke. En som jeg kan snakke om alt med. Ha god sex med og reise på tur med. En å tilbringe kvelder og netter med innimellom. En kjæreste, uten å bo sammen.

Jeg bor nær *****

Jeg er ikke flyttbar.

Jeg danser ikke.

Skrevet

Jeg syns nå det er drøyt å skrive om sex i en kontaktannonse, da! Og god sex, ja det er man vel to om å få til!

Sånn som annonsen framstår, virker det som om du ønsker et uforpliktende forhold. Det virker liksom ikke helt seriøst. Og hvorfor i all verden skriver du at du er ferdig med barn? Har han barn, vil han definitivt ikke svare deg. Og har du barn? Og ferdig med barn? Jeg skjønte ikke helt det, og da skjønner vel ikke alle som leser det, heller.

Renslighet og diskresjon? Da tenker jeg på sex med en gang, men det er jeg.... Og diskresjon overfor hvem? Skal dette være en affære på si`?

Hvorfor i all verden skriver du at du ikke danser?

Nei, jeg ble forvirret av å lese dette.

Skrevet

Sånn da?

Hei.

Jeg er en humoristisk jente som stort sett er i godt humør. Jeg trives godt i mitt eget selskap, men det er og godt å komme seg ut blandt venner innimellon eller en tur på. Jeg trives da best i pianobaren.

Ellers så har du jobb, er ferdig med tidligere forhold og klar for roe ned farten litt.

Du er romantisk av natur.

Men først og fremst så leter jeg etter en å ga det gøy med. Ett skikkelig vennskap i første rekke. En som jeg kan snakke om alt med og reise på tur med.

Skrevet

Det så mye bedre ut.. men har du glemt noe her:

men det er og godt å komme seg ut blandt venner innimellon eller en tur på. ? Jeg trives da best i pianobaren

Skrevet

Rett opp skrivefeilene dine, ihvertfall!

Det heter BLANT uten d, altså: ut blant venner.

Hvor er det du vil en tur på?

Så begynner du igjen med "En tur på"

Hvorfor setter du krav til renslighet og diskresjon sammen med at du gjentar at han gjerne kan ha barn?

Sløyf det siste i den setningen.

Ett betyr ett spesielt, ett eneste.

Normalt heter det et.

Et skikkelig vennskap.

Men det ER rotete.

Presenter først deg selv, så hva du søker.

Lykke til :-)

Skrevet

Ja, bedre nå!

Hilsen anonym 15.56

Skrevet

Ikke for å være frekk, men alle kontaktannonser er stinker jeg desprasjon.

Skrevet

Du vil være noens elskerrinne? Kun sex? Jaja, du kommer til å få mange svar.

Skrevet

"Men først og fremst så leter jeg etter en å ga det gøy med. Ett skikkelig vennskap i første rekke. En som jeg kan snakke om alt med. Ha god sex med og reise på tur med. Jeg er ikke ute etter ektemann eller samboer. Men en å tilbringe kvelder og netter med innimellom. Hørtes det rart ut ? En kjæreste uten forpliktelser utover det seksuelle. En kjæreste, uten å bo sammen."

Det der er det mest selvmotsigende jeg noensinne har lest.

Skrevet

jeg = jo

Tidenes slurvefeil. Hjernen var tydligvis ikke tilkoblet.

Skrevet

Har du sett det oppgraderte innlegget eller rett fra hovedinnlegget ?

Skrevet

Jaja, nå er alt rettet opp og fjerner og lagt til :-)

Skrevet

du skriver "... liker da å ta en tur på." hvor er PÅ henne????? mener du PÅ BYEN kanskje???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...