FrøkenSprøken Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Slik vil jeg ALDRI se at du forlater leiligheten min en gang til, for da sprekker jeg!!!!!! (Måtte bare få ut litt agresjon... Har lillesøstra mi boende hos meg, og huset så ikke ut da jeg kom hjem! Det er laushår over hele badet, brunkrem og pudder i vasken, skittentøy og skitne håndduker på badegulevet, småpenger, hårkliper, ladere, skittentøy, vesker, matrester, godteripapir, skolebøker og FROKOSTTALLERKENER på stua mi! *aaaargh*) Jeg fikser ikke å ha det så rotete rundt meg! Og ikke har jeg tid eller energi til å rydde etter andre hele tiden heller!!!! Phu... Da har jeg fått det ut, så da slipper jeg kanskje å fly i taket på jentungen når hun kommer hjem fra skolen....
velsignet med to Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Høres ut som da jeg hadde lillesøstra mi boende hos meg en liten periode i sommer det der....... IKKE morsomt! Men hun ordna opp etter seg når jeg sa ifra da, de siste dagene var det virkelig shainet når jeg kom hjem fra jobb
FrøkenSprøken Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 Nei, det er ikke spesielt morsomt... Heldigvis fikk jeg ryddet sånn noen lunde, for vi har kjøpt oss ny spisestue, som ble levert på døren nå for 5 min siden. Og det er jo grenser for hvor rotete jeg ønsker at det skal være når fremmede folk skal komme inn i huset mitt. Satte alt rotet hennes på soverommet, og lukka døra til badet;) Så hun skal fortsatt få ta det når hun kommer hjem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå