Gå til innhold

Lille barn i magen min


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille barn i magen min

hva foregår i ditt sinn?

Er du lykkelig og glad?

Jeg vil at du skal ha det bra!

 

Elskede engel dypt der inne

vil du mening i livet finne?

Vil du finne kjærlighet

vil du finne ærlighet?

 

Vil du nå dine mål

leve ut dine drømmer?

Tenker du på sånt nå som du svømmer?

Bittelille barnet mitt

mamma lurer jo litt!

 

Er jeg go' mot deg

er jeg tro mot deg

Gjør jeg feil

gjør jeg riktig?

Alle mine handlinger er blitt så viktig!

 

Jeg vil gjøre alt for å beskytte deg

på livets lange farefulle vei.

Jeg vil, jeg må, jeg skal klare det her

for du er meg så inderlig kjær!

 

Til vi møtes, ha det godt, voks og gro

for vi skal få det så fint, vi to!

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Så fint! <3 Skrevet det selv?

Skrevet

Nei ikkje akkurat dette.... Men skriver litt dikt selv ja... Syns det var veldig vakkert eg også...

Skrevet

Ja, dette var nydelig

Hvem er det som har skrevet det?

Klem:-)

Skrevet

Veit ikkje kin som har skrevet det desverre...

Skrevet

Nydelig er dette.

Fikk kopi av dette diktet hos jordmor da jeg ventet nr 1, i 2000.

Det har fulgt meg siden... Synest det uttrykker s mange av følelsene man har når man går gravid.

Skrevet

Ja eg og syns da passa ganske bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...