Gå til innhold

Trenger sårt noen råd/tips...(langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en gift kvinne på 37 og venter barn i juli. Jeg har tre gutter fra før,min mann ingen. Og dette er hans største ønske,det å bli far. MEN han har en familie som overhode ikke aksepterer at vi er sammen. De har "terrorisert meg" både på sms og face to face,det er spesielt hans tre søstre som "hater meg" og den eneste grunnen for det er at vi ble sammen. Var beste venninne med hans største søster i 5 år før vi ble sammen. Så jeg har til å begynne med(for 2-3 år siden) sagt at han får velge mellom meg eller dem når det skal være slik og det er noe som ikke har funket i det hele tatt. Han har da lurt seg til å treffe de bak min rygg,noe jeg nesten alltid har funnet ut etterpå. Og det sårer veldig og gir meg liten tillit til han at han ikke er ærlig med meg ang hvordan han egentlig vil det skal være. Så nå har jeg sagt at han bare kan treffe foreldrene,det gjør meg ingenting. Men ikke dra på fest/hyttetur med sine søstre til langt på neste morgen(for de vil at han skal komme kun i helgene på fest,for det blir det bråk av hos oss å det vet de. De ønsker at han skal gå ifra meg)men gjør det alikavæll. Og nå har jeg fått nok av dette opplegget,men aner ikke hva jeg skal gjør. For ser ikke ut til at noe forandrer seg. Noen råd/tips til hva jeg kan/skal gjøre??

Ble veldig langt dette,men er så frustrert....

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. din mann er nok veldig glad i deg. men han er nok veldig glad i søstrene sine også. det er jo forståelig. siden han ikke har kuttet kontakten slik du gjerne ønsker, så vil han nok aldri gjøre det. så valget ditt blir jo....enten godtar du at han har kontakt med dem, eller ikke.

hvis min mann hadde bedt meg velge mellom min bror og han. hadde jeg valgt min bror. og selv om jeg ikke hadde hatt så god kontakt med min bror, hadde jeg fremdeles valgt min bror foran min mann. dette fordi at jeg ikke synes en skal stille ultimatum til de du elsker. heller prøve å finne en annen god løsning som begge to kan leve med. håper det ordner seg for dere, og at søstrene hans tar litt til vett.

Skrevet

Signerer denne. Man ber ikke noen velge mellom kjærste og familie. Og i dette tilfelle viser jo mannen at han ønsker å opprettholde kontakten med søstrene.

Skrevet

Du kan ikke tvinge han til å velge mellom deg og familie... er du helt blåst i hue ? Herregud, du gjør ikke det!

Enten så setter går dere til søstrene/familien og setter dere ned med dem og snakker ut om problemet. Og får løst det på en voksen måte.

Eller så unngår du og ha kontakt med dem, men selvsagt han må jo få holde kontakt med dem. Uansett om de sverter deg og prøver å ødelegge for dere så er du mer tjent med og bare holde deg borte og ikke si noe tilbake. Da vil nok mannen din tenke sitt om søstrene skal jeg si deg. For han kjenner deg jo og han vet jo at de dem sier ikke stemmer vel.

Men du må skjerpe deg og du kan ikke gi folk slike ordre om å holde seg unna familien sin, det er jo idiotisk! Tenk hvis han sa slikt til deg. Må du tenke deg om. Trodde du skulle være gammel og vis jeg men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...