Gå til innhold

Ønsker å bli kjent med andre førstegangsfødende i Oslo....


MarteS

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 25 år som er førstegangsfødende i mars. Ønsker å komme i kontakt med andre som er i samme situasjon. Kanskje vi kunne tatt en kafetur før termin og eventuelt trille sammen når våren kommer??

 

Hadde vært hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Samme her. Ønsker å få trilleveninner ettersom jeg ikke kjenner så mange med små barn. Er selv 25 og førstegangsfødende. Bor i området Sinsen, termin 6 mars. Er desverre litt vanskelig for meg å møtes før "micro" er født ettersom jeg er ganske handycappet for tiden med bekkenløsning og svangerskapsforgiftning og dermed må holde meg i ro.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Syns det höres ut som en god idé! Jeg er 30 år og förstegangs jeg og. Bor i gamle oslo med termin 11 mars. Send gjerne et mail så tar vi det derfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert!

 

Uffda..hørtes slitsomt ut med flere plager på en gang...! Men vi kan holde kontakten her, og møtes etter at nurkene har kommet ut:-)

 

Jeg bor selv ved Tøyenparken.

 

sves'höygravid': Vi mailes neste uke, så kanskje det kan bli en treff. Mulig andre også vil være med??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei :-)

Er også førstegangsfødende er 25 år..

Hadde vært kjempe koseli å møtes litt før,så kan vi trille tur når lillingen e født..:-)

Har termin 26 mars..

Så går ut 4 mars..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

 

Jeg er også førstegangsfødende og Oslo jente. Er 24 år og henger gjerne med på både kafetur før, og trillings etterpå. Jeg har termin 28 mars. Bra initiativ! Hyggelig å bli kjent med flere i samme situasjon! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg legge inn forslag på kafètur mandag 1.mars. Tenk- da er vi inne i den "magiske"måneden :-)

Se under BMI-treff i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...