Tiriltutta Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Hei dere, I dag har jeg hatt skikkelig vondt i ryggen nederst på venstre side i tillegg til at jeg har hatt murringer i magen på venstre side også. Det sitter helt nederst i ryggen der det er hardt - altså der hoftebena/bekkenet begynner. I forrige svangerskap var jeg plaget emd bekkenløsning de siste månedene, men da satt plagene mer foran. Det kan vel ikke være at jeg får bekkenplager allerede? Jeg er jo bare 6 uker på vei.... :0(
Mor Frøya Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Hei på deg! Satt akkurat og tenkte på det samme. jeg er bare 4+ 5, men kjenner igjen smerten helt nederst i ryggen og delvis i rumpa. Hos meg sitter også smerten akkurat nå på venstre side. Merkelig at det skal komme så tidlig, men det er jo hormoner som styrer dette - og da er det vel mulig..
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 He he dette høres ut som meg. Har også vondt i nedre del av ryggen, men mest rumpa på venstre side. Trodde ikke dette var bekkenet jeg ( men hva vet jeg, 1. gangs gravid ) ). Huff håper det ikke blir værre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå