Gå til innhold

Så mye misunnelse ovenfor "unge mødre" her .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns de er tøffe som legger ut hele livet sitt på tv, både under medgang og motgang.

Hvorfor se på når det er så "tragiskt, teit, idiotisk"??

Fjernkontroll jenter , det er en fin ting

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror du det er misunnelse? Jeg har sett en episode,ble ikke imponert over de unge mødrene. Var 21 da jeg fikk nr 1 selv.

Skrevet

Som nå. Folk snakker ikke om noe annet enn de gratis puppene til hun ene.

Misunnelse vil jeg kalle det

Skrevet

Det var jeg som la ut på skravla ang puppene, jeg lurer på om det er vanlig om kjendiser får sponsa operasjoner.

det er ikke misunnelse er fornøyd med puppene mine etter 4 amme barn.

Skrevet

og en annen ting. Ja kjente fjes får ofte sponset ting. God reklame:)

Skrevet

Misunnelse? Jeg finnes garantert ikke misunnelig, puppene mine er strengt tatt store nok. Jeg har heller aldri sett en episode av unge mødre. til tross for dette kan jeg fint mene at det er helt på trynet å sponse et menneske med silikonpupper fordi personen er på TV. Det har ingenting med misunnelse å gjøre. Det er mye jeg er motstander av, uten at det har noe med misunnelse å gjøre :)

Skrevet

He he, hvorfor er man liksom alltid misunnelig hvis man er skeptisk og kritisk til ting?

Skrevet

Jeg ville ha følt meg rimelig dum om jeg hadde vært med. Virker som om noen av dem angrer på det også. Om jeg hadde fått sponsa nye pupper mot at det blir vist på tv så hadde jeg følt meg rimelig kjøpt og betalt, men det er bare min mening. Folk er veldig forskjellige, gitt!

Skrevet

14:57 skrev:

"He he, hvorfor er man liksom alltid misunnelig hvis man er skeptisk og kritisk til ting?"

Fordi at det er det eneste de kan komme på som grunn for kritikk! De kan ikke fortsette å lulle seg inn i illusjonene på noen annen måte. Enkelte takler ikke virkeligheten.

Skrevet

MOtgang?? Når har vi fått se motgang?? Ei som fikk kreft,- men hun snakke jo bare om håret sitt.... var iallefall bare det som kom frem...

Og å "forsvare" en puppeoperasjon med at "jeg har så dårlig selvtillitt når det kommer til puppene mine",- og sitter på TV, i den minset bikinioverdel som er å få kjøpt...Ja da lyver man så det renner av en.SOm om "det psykiske " presset med å ha små pupper var hennes problem..Hennes problem er at hun er så innamri PR kåt at hun hadde gjort HVA som helst for å få flere timer på skjermen..Hun er jo den eldste av mødrene t.o.m, men den mest "unge mor stereotypiske" av de alle......

Men nok omd ette..Mødrene i seg selv kan si og gjøre ting som irriterer meg grønn,- men det som gjør meg mest SINT, er at de ikke viser en eneste tåre over hvor hardt det kan være å være alenemor... ALt er bare fryd og gammen...hva med å vise noe klipp der jentene forteller litt om de "tøffe " realitetene også,- tipper mange av de hadde hatt mange alvorsord, og "intelligente" utsagn og komme med også... Men det er vel meningen at unge jenter skal få lyst på å bli mødre....

Skrevet

Hadde jeg vært på tv med min kolikk baby som gråt hele tiden i 4 mnd , alene med ansvaret tror jeg mange hadde tenkt seg to ganger om med å bli ung mamma.

Skrevet

Det er da helt vanlig med sponsing av kjente folk:) Det plager ikke meg at vedkommende fikk sponset pupper:) Derimot er det en veldig kjedelig sak for tvnorge... Hvis jeg hadde vært kjendis hadde jeg gjerne tatt i mot gratis varer - så billig er jeg;)

Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg er ganske misunnelig på hun Line som fikk sponset puppene sine..Hadde tatt imot tilbudet med glede,jeg ville gjort alt for å få ett bedre selvbilde,men har dessverre ikke råd..Er en ung mor,med mann og hus,har ett veldig bra liv,bortsett fra kroppsbildet mitt etter fødselen.Så JA jeg er misunnelig!!

Å en ting!Mange av de unge mødrene har fortalt at det ikke bare er fryd og gammen å være ung mor!

Men,er forskjell på ung mor,uplanlagt graviditet og planlagt!!

Tror de gravititetene som ikke var planlagte er de tøffeste.Å bli forlatt av barnefar osvdet er nok ikke lett.!Er ikke snakk om alder,men situasjon.

Jeg er 20 år og har en gutt på 6mnd,å han var planlagt.Jeg og mannen min har ett veldig bra forhold å tar foreldrerollen utmerket!

Ikke hatt noe problemer,bare fått ett enda bedre forhold til hverandre.

Men,ja det er nok helt garantert tøft å være alene med alt ansvaret,å i steden for å rake ned på de,bør dere heller være inponerte..Tror nok ikke dere hadde greid det bedre el. mindre enn dem..De gjør en utmerket jobb.

De gjør det beste de kan.

Å hva er det man går glipp av med å få barn?Feste og reise??

Livet mitt har i vartfall blitt mer innholdsrikt etter jeg fikk barn,å vil gjøre alt for at barnet mitt skal ha det godt!!

Å apropo at de fremstiller det som fryd og gammen å være ung mor,handler bare om riktig innstilling,i steden for å sette seg ned å klage og grine så står de heller på!!

Vis man er redd for å få livet snudd opp ned pga ett barn osv BRUK PREVENSJON!!!!!!!

Skrevet

mange mener at disse jentene på unge mødre er dumme osv.. men tenk hvor mange timer de er blitt filma da, og hvor lite av det som kommer på tv! produksjonsselskapet klipper jo ut det som er best underholdning, selv om det kanskje ikke gir noe godt bilde av hvem personen egentlig er!

Jeg syns at den første sesongen av unge mødre var bedre for da var det fokus på hvordan de klarte seg i dagliglivet osv med ungen.. nå den siste sesongen går det mye på festing, pupper, fettsuging osv..

Skrevet

Ja,enig i det!Alt for lite fokus på mor og barn,derimot bare mor som fester osv!

Skrevet

Jeg er ung mamma, ble gravid da jeg var 17, ble forlatt av bf osv osv! men saken er den at man kan ikke sitte og syte og klage over hvor synd det er i en. Jeg fokuserte hele tiden på at det kom til å bli tøft og jeg visste at jeg kom til å bli sliten. Men dette er jo noe alle vet! Tror ikke det ville blitt bedre at ti unge mødre satt og klagde over tilværelsen for at de ble sliten i blandt. Man har tatt et valg, og det bør man stå for også. Men at jeg skulle bli positivt overrasket hadde jeg aldri trodd, men det ble jeg, både av fødsel og det å være ung mamma. Hvis noen hadde spurt meg så ville jeg svart at jeg ikke angrer på noen ting og hvis jeg fikk valget på nytt, ville jeg absolutt gjort det. Det er min mening, akkurat som det er deres mening på unge mødre. Synes det er urettferdig av dere å "hetse" fordi dere mener at de maler det å være mamma rosenrødt. Men er det ikke det da? Har dere noen gang angret eller tenkt på at dere skulle ventet e.l?

Nei, det å bli mamma er livets gave, og det hadde aldri falt meg inn å syte og klage. Man tar ansvar for det man gjør.

Skrevet

Bra skrevet 23.08

Kan ikke være mer enig altså:)Barn er livets gave.Å man må være sterk for barnet sin del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...