Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Hva synes dere om olabukser til babyer? Hva hadde dere tenkt om en baby på 3 mnd med tøff olabukse, rutete pen skjorte med v-genser utenpå?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Kommer helt an på dongeribuksa det:) Er det av de i mykt, behagelig stoff er det kjempefint:) Ellers, sier jeg stakkar unge:(
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 hvorfor i al verden lurer du på det? greier du ikke å kle på ungen på egenhånd eller?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Jeg liker det ikke.. vi har fått masse fine skjorter og olabukser i gaver, og det blir bare liggende i en skuff. Min bruker som regel bare strømpebukse og body her hjemme, for det er lett å bevege seg i
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 jeg synes det er kjempe fint! når vi er hjemme går det mest i ull med joggedress over, men ute liker jeg å kle ham pent. men nå kommer vi fra et miljø hvor det er en normal påkledning med skjorter og vest\v-genser. hvis man er i et miljø hvor folk ikke er så nøye med tøyet så skjønner jeg at man ikke synes det er noe fint.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 så utrolig teit 16:09. tipper du er sånn vestkantsberte med skjerf i halsen også. spyr av sånne som dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå