Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Hva synes dere om Børre Nikolai? Vi vurderer det til vår sønn, men er usikre. Har også tenkt litt på Børre Andreas og Børre Johannes. Eller synes dere Tor er finere? Hvilke mellomnavn passer til Tor? ;-)
Gjest -<<- Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Ja, jeg synes Tor er mye finere. Og det står best alene.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 håper nesten dette er et tulleinnlegg, for Børre må da være det aller aller aller styggeste navnet i hele verden..Beklager altså, men det er min hjertens mening.. Velg hva som helt, Bare ikke Børrre
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 jeg er enig i at Børre er et mindre tiltalende navn. Men Tor er ok. Senest i går så jeg to nye Torer bli født i fødselsannonsene jeg leste. Det er et "sterkt" navn, og står nok best alene, ja.
prebs Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Jeg synes også Tor er mye finere enn Børre. Tor Andreas eller Tor Kristian er fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå