Elskeråværemamma Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Gikk til legen idag for å få bekreftet graviditet! Hadde med morgenurin og fikk kun snakke med hun på kontoret. Hun kunne bekrefte positiv test og bad meg om 82 kr... Jeg har brukt ca 1200 kr (hihi!!) denne måneden på tester, så greit nok det - men ble litt paff for de to andre gangene jeg var gravid har jeg ikke betalt for noen form for testing når jeg var gravid... Er genrelt veeeeeeeeeeeeeeeeldig misfornøyd med dette legekontoret uansett, så skal bytte og ha ny lege til neste måned....
2flottebarn;) Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Jeg betalte for testen også, gjorde det med nr 1 også
Betty♥prinsen og nurket på vei Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Jepp! Betalte for testen, men fikk beskjed av legen at det var det eneste som kostet noe. Alt annet er gratis:)
Elskeråværemamma Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2009 Ok Da har jeg bare vært `heldig` de to andre gangene da ) Men har vært to steder før, så trodde det var vanlig praksis jeg.... Ikke så farlig for vi har `nok` av penger, men hun er så utrolig suuuuur hun kontordama, som forøvrig fungerer både som resepsjonist og testtaker (blodprøver) og analysator.... Alt må hun gjøre (utenom selve lege-timene da)... Så forstår hun har det travelt. De tar ALDRI tlf-en.... (For det har hun ikke tid til.....) Så skal bytte nå i feb - allerede lei etter bare to måneder der:) Var nok derfor jeg reagerte.... Pluss i to uker var de uten lege for dedn ene lege var syk og den andre i permisjon - fikk vite det når jeg måtte forlate arbeidet mitt for å KJØRE å bestille legetime etter en uke med intens tlf-ringing som var mislykket.... Ble bare toppen på kaka idag altså!!
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Samme prisen tar vi der jeg jobber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå