Bare oss to <3 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har så lyst på en mer søt/romantisk stil hjemme, syns det er litt får "røfft" her. Det meste er i sort hvit, har sort skinn soffa bord i mørkt brun, nå vil jeg ha det litt mer "jentete" her. Så jeg trenger noen tips om hvordan jeg kan få det søtere/romantisk stil her enkelt å billig? (får ikke bytta soffa å bord) Takk får hjelp ;D
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Hvit duk, hvite heklede puter, et mykt pledd som du henger over armlenet på sofaen, noen søte romantiske rammer på vegg/hylle/vinduskarm, telys i søte telysholdere, en blomst i en fin potte. Du trenger jo ikke velge hvitt heller, du kan jo legge til en ekstra farge du synes er fin, gjerne en sart pastellfarge (lys rosa/lys turkis/lys grønn el). Du kan henge opp noen telysholdere i gardinstanga (Indiska, Bohus etc. har mange søte og fine). Eller hva med å skru opp noen søte små hyller i hvitt som du kan sette pene ting på? Alt dette finner du rimelig i kjedebutikkene og en hel haug med shabby chic butikker som har poppet opp rundt omkring i landet (finnes også mange nettbutikker du kan titte i, bare google; shabby chic nettbutikk)
i kvitt og svart for alltid <3 Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Driver og studerer interiør jeg,så her kan du få noen tips fra meg:) I den romantiske stilen skal det være lette, lyse farger. Lyse gardiner, heklede duker, broderte puter, graverte vinglass, lysestaker i glass med detaljer i sølvdekor, liljer og pastellfarger. . Lykke til:)
Bare oss to <3 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2009 mange takk får romantiske tips, da blir det shopping på meg ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå