....().... Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Hei Jeg begynte å blø i uke 14, og det viste seg at jeg hadde en MA. Nå har jeg vært til utskrapning, og det har gått bra til nå. Klarer å legge det bak meg å tenke på at vi skal prøve på nytt snart. Det jeg lurer på er om noen av dere som har opplevd MA har fått vite i ettertid hva årsaken var?
2flottebarn;) Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Nei, tenkte ikke de visste det heller. Man blir vel utredet hvis man har 3 aborter på rad. Lykke til!
....().... Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 Ok, takk. De sa på sykehuset at de sender alt til test, cytologi/patologi.
Tomaten Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Jeg opplevde MA i uke 13 i januar ifjor, og de lurte på om de kunne sende fosteret inn til analyse... Vi fikk aldri noe svar på hvorfor eller hva årsaken var....
Lille my ;) Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Huff, så trasig at du mistet. jeg har hatt MA 2 ganger. Første gang hørte jeg ikke noe etter utskraping, men andre gang fikk jeg tlf fra legen at fostret hadde vært til analyse og at det antagelig var en blodpropp jeg hadde hatt i livmoren. jeg ble fult utredet med masse bl.prøver o.l og ble godt fulgt opp 3.gang jeg ble gravid. Fikk tidlig ulrtalyd når jeg var 7 uker på vei, og fått en del ekstra ultralyder. begynte å blø da jeg var 16 uker på vei og fikk jo fullstendig panikk. men det var heldigvis ikke noe galt. Alt har heldigvis gått bra denne gang og når er det bare 2 uker til termin. Som regel blir man ikke utredet før man har mistet 3 ganger.
Tweak Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 MA konstantert i uke 16. Fosteret ble sendt til obduksjon og vi fikk nettopp resultatene. Dessverre kunne de ikke finne noen spesifikk årsak. Jeg merket ikke noe jeg, fikk vite det da vi var på ul... :-( Husker at jeg satt i bilen og spiste sjokolade før ul, for jeg hadde hørt at sukker ga en aktiv baby i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå