Gå til innhold

Hjælp?

MammatilMarcusoglillespiren<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 22+3 i dag.Jeg har hørt at man ikke skal ligge på ryggen,og hver gang jeg sover og våkner så ligger jeg på ryggen! jeg aner ikke hvordanjeg skal få meg elv til å slutte med dette..fføles ikke ubehagelig når jeg gjør det men har hørt at d skal tydeligvis stoppe blodstrømmen eller noe til babyen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg venter nr 5 å har altid sovet på ryggen jordmor sa til meg at hvis ungen ikke likte det sa den ifra med å bli urolig. så det er nok ikke farlig

Skrevet

Tror ikke det er farlig for babyen, men det KAN være ubehagelig for deg/hindre blodomløpet ditt.

Men så lenge det ikke er ubehagelig for deg går det greit. Du merker når du blir større at det blir ubehagelig å ligge på rygg, og da vil du naturlig ligge på siden.

Jeg ligger på rygg enda, er 21 uker, er ikke ubehagelig enda, for ungen er ikke såå stor enda :-)

Skrevet

Jeg er 22+ og sover på rygg enda.. Jeg spurte jordmor om dette ved sist kontroll, og hun sa at det å sove på rygg kom til å føles ubehagelig for meg lenge før det ble evt. ubehagelig/ farlig for babyen, og at det ikke var noe å bekymre seg for..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...