Gå til innhold

Gutt eller jente?


malou5

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hele tiden omtalt barnet som han.. da jeg bare har følt at det måå være en gutt der inne. Selv om begge deler var like velkomment! Min samboer var sikker på at det ble jente.

Men i går var vi på UL og det var nok jeg som fikk rett ja!!

 

Uten tvil blir det en gutt på oss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ei lita jente her også:) Det stemte med det kinesiske fødselskartet her inne. Gjorde det forrige gang også. Da ble det gutt.

Jippi, en av hver <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sikker på at det var en gutt pga magefasong, lite graviditetsymptom og kinesisk kalender, men her var det jammen en jente, gitt! Gleder oss masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på UL i dag og sett gutten min for første gang, STORT! Dette stemmer også med den kinesiske kalenderen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På mandag fikk jeg se en kjempe flott og sprek liten jente på skjermen på UL:) Det var såå stort!

 

Men slike "kart" som skal si noe om kjønn er vel egentlig bare tull?:/ Man kan ikke spå fram slikt utifra alder på mor og måned for unnfangelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten prinsesse her:) Det stemmte med det kinesiske kartet både denne gangen og sist:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har fødselskartet, ringen over navelen og min intuisjon sagt jente. Men på Ul var det en ganske klar og tydelig liten snopp gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at det blir en liten jente her også! Jordmor sa hun ikke var 100 prosent sikker, og at vi ikke fikk lov til å klage. hehe.. men nå har svigermor allerede kjøpt inn masse rosa klær, så får da inderlig håpe at det stemmer :)

Har forøvrig drømt 5 ganger at det er en liten gutt, så jeg ble temmelig overrasket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en prinsesse i magen, hurra og jippi!!:) Hadde selvfølgelig kommet med de samme gladropene om det hadde vært en gutt. Lykkelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

her blir det en GUTT;-) har jente fra før, så det blir stas med gutt denne gangen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...