Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ALT var i skjønneste orden.

Så godt å få se at det var liv- fantastisk at de er så ferdig utviklet allerede etter 11 uker..dvs han mente at den kanskej var litt over 12 uker(men justerte ikke antall uker i helsekortet)- så det blir spennende på rutine UL i uke 19)

Og ja- det var bare en. (var jo egentlig en lettelse det også..selv om det selvsgat hadde vært OK med to..men det er hektisk nok med en av gangen ;o)

utrolig hvor mye mer virkelig det blir når du ser denne lille babyen på 5 cm rørere seg---og suger på totten !!!! (det er selvsagt bare når den har flaks og finner totten tilfeldigvis- men var helt tydelig at den tommelen var i munnen altså.. (jeg sa til gubben at her er det bare å kjøpe smokker med en gang ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååååååååååååååh så moro, det ble nok straks veldig mye mer ekte tipper jeg? Ble helt rørt da du skrev det om totten, nåhmen så koselig =)

Skrevet

Gratulerer sååååå mye =)

Det var nok en fantastisk følelse å se at den lille der inne hadde det godt tenker jeg, kos deg med minnene frem til neste UL i uke 19.

Jeg skal en tur på UL i morgen og er da bare 7+6, men uansett vil det bli spennende...

Lykke til videre =)

Klems

Skrevet

så moro:)

gratulerer med en sprell levende tottespiser der inne!

Skrevet

Ja nå koser vi oss- har hatt en runde med å fortelle famile..de fleste hadde jo skjønt. men det var ikke så farlig- vi har kosa oss litt med å ha det litt privat frem til nå- men nå var det greit å få fortalt det også :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...