Gå til innhold

for 3.gang på et år!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg postitv graviditetstest. CB digital som lyste positivt etter under 1 minutt.... hatt to SA i året som har gått, som har gitt meg mange våkennetter, grubling og tårer. Derfor er jeg helt nummen nå. Klarer ikke være glad, bare undrer og grubler og tenker på at kanskje nå??? blir det barn i oktober?

Har ikke skrevet så mye her inne før, men lest masse... :) stå på!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal krysse fingrene for deg jeg..

Håper spiren klorer seg fast helt til oktober...

Skrevet

å takk for det. Jeg trenger alt sånt... Skulle ønske påsken var over sånn at jeg klarte å puste igjen. . Tenk å bli så skrullete :)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Skjønner godt at du er nervøs siden du har mistet to ganger på 1 år, men alle gode ting er 3 :-)

Krysser fingrene for at spira klorer seg fast og blir et flott oktoberbarn :-)

Skrevet

gratulerer m positiv test :D

skjønner godt du er engstelig nå. prøv å tenk gode tanker så sitter den nok nå vet du!

lykke til

Skrevet

Gratulerer så mye, håper virkelig det går veien for deg nå! Stor klem

Skrevet

Gratulerer så masse!:) Jeg vet dessverre veldig godt hvordan du har det....testet positivt selv i går, men hadde en sa i august og en ma i desember, så klarer ikke glede meg helt. Håper virkelig begge spirene våre vil sitte der i akkurat 9mnd denne gang!!

Skrevet

Gratulerer! Håper virkelig spiren klorer seg fast i 9mnd. Ettersom du har hatt to SA på så kort tid får du sikkert ekstra oppfølging, tor det er vanlig at man får det etter 2/3 SA på rad.. men husker ikke helt

Skrevet

Gratulerer!! Og masse lykke til! Håper det går bra denne gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...