*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Hei, krangler bim med deg og eller er det bare meg? Jeg kommer meg ikke inn på side 2,3 osv, så jeg finner ikke det innlegget du har skrevet. Men jeg har lest bloggen din, og det er såå bra at alt var i orden. Endelig går ting din vei! Driver du med i dag da? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 heihei snupp... så først innlegget nå jeg.. jeg kanke si at jeg krangler med bim egentlig.. Men det er noe litt rart med sidene av og til.. Menmen Ja nå går det litt mer min veg håper jeg.. Nå håper jeg bare blødingen stopper.. For NEI den har ikke gitt seg helt.. Men kanskje i kveld eller i morgen.. Pratet med Ahus i dag, så kanskje det blir fortgang i sakene.. Hun gynekolog dama sku ringe på onsdag, så da får jeg bare smøre på så får jeg time tidligere.. Går jo ikke ann og vente helt til April.. Det er aaaalt for lenge!!!!!!! Og det hele begynner jo og ta veldig på psykisk, tårene triller for ingen ting, spesiellt om kveldene.. Jeg er bare så sliten.. Hvordan går det med deg snuppa? blir mormoren din noe bedre? Hvordan ligger du ann med oppgavene? Jeg sliter skikkelig!! Ca ferdig med 1 bare... så må stå på neste uke!!!! jeje klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 Hehe, da tror jeg bim har noe personlig imot meg for tiden;P Så utrooolig frustrerende at blødningene ikke har gitt seg helt enda!! Men det er jo kjempebra at du snakket med Ahus, håper du får time tidligere. Er jo håpløst hvis du skal vente helt til april! Du får bare smøre på med alt det psykiske pluss blødningene, så får du nok time tidligere. Du kan jo ikke fortsette å ha det sånn. Jeg er halvveis på nr 2, så jeg ligger greit an, men skulle gjerne vært ferdig. Tror nok det kommer til å gå kjempebra med deg fordet jeg, du jobber jo så fort:) Mormoren min har blitt bedre. Nå er hun ute av respiratoren, så med mindre hun får en ny infeksjon regner legen med at hun blir skrevet ut om en uke:) Føler du deg litt bedre om dagen? Klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2009 Kommentar til bloggen din: Hei snuppa! Godt å høre at dere har hatt en fin helg. Uff, det var veldig lenge å vente da!! Får satse på at du får time tidligere når du snakker med dem. Skjønner akkurat hva du føler i forhold til at A må ta prøve. M er også sånn at han helt fint kunne prøvd en stund til før han gjorde det. Hvis det er noen trøst for han, så kan du jo si at Marius haaater det og skal gjøre det på tirsdag:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 Tja... vet vel ikke helt om det gikk så bra, men det gikk ikke dårlig heller. Han kranglet ikke noe på det, men han ble bare veldig furt.. Så for tiden så snakker han ikke med meg, hehe. Han sier han ikke er sur på meg, men på ullevål. Han er kjempelei seg stakkars, og jeg har tidenes verste samvittighet! Lokket på koppen var ikke ordentlig skrudd til, så det satt litt løst. Tror du det gjør noe? Den har jo ikke vært åpen.. Nå skal jeg på sykehuset å besøke mormor.. Hva driver du med?
monca*84*j12 Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 hei snupp.. Alt i alt er jo det gode nyheter da.. Da ordner det seg nok=) Jeg skjønner så godt at han syntes det er kjipt, men det er fort gjort da.. så er det over og han slipper og tenke mer på det! Så blir det liten bebbis på dere snart... Det er jo tross alt det viktigste oppi det hele.. Og når han sitter med veslen på armen og ser ned på h*n, så er alt sååååååå verdt det!!!!!!!!!!!! Du får be han fokusere på målet.. Trur det går bra jeg... jeg ville ikke brydd meg om det lokket... Jeg har vært og kjøpt middag og så har vi spist.. Ble veldig enkelt med karbonader og speilegg på brødskiver... nam... Nå sitter jeg her med hode vondten min og ser på "si ja, bli min"... bare slappe av og koser meg i kveld trur jeg ja.. Klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2009 Hei:) Hva har du drevet med i dag? Ringte gyn deg? Jeg har bare sovet i dag. Nå skal jeg på besøk til en venninne, noe som passer veldig dårlig siden jeg burde satt i gang med oppgave 3.. Men får bare ta en liten tur. Gikk hode-vondten din over? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 Hun ringte ikke nei.. skikkelig kjipt.. Ringte til Ahus for og se om jeg fikk tak i henne.. Men nei, tlf linjen var slutt for dagen.. så nå er det en uke til neste gang jeg har mulighet til og få tak i henne=( Tenkte jeg skulle ringe legen min i morgen og finne ut hva jeg gjør nå... Om jeg skal stoppe med pillen, fortsette elle hva? Ikke godt og se hva man skal gjøre... koslig med besøk da.. hadde driti i oppgaven om jeg var deg! Dra og kos deg du=) tja, har faktisk hatt opp og ned vondt i hode i flere dager faktisk.. jeje klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. februar 2009 Så frustrerende at hun ikke ringte!!! Neste uke får du mase mange ganger helt til hun tar seg tid til å prate med deg. Har du ringt legen i dag? Synes ihvertfall at du burde gjøre det! Hva driver du med i dag? Så rart at du har hatt så mye vondt i hodet. Men det er kanskje ikke så rart når du har blødd så lenge, og gått på de sterke hormonpillene. Klæm
monca*84*j12 Skrevet 19. februar 2009 #10 Skrevet 19. februar 2009 heia, jeg hadde skrevet på ny tråd jeg... Limer det inn her: hai baib.. sitter du med oppgaven og er flink du nå??? Ikke jeg... sovet lenge jeg.. Men skal snart gjøre noe.. Så kommer søstern min og skal være over helgen=) blir koslig... Hun lever jo for og besøke søstern sin i Nittedal.. Jeg MÅÅÅ jo bare være drit kul når en jente på14 ønsker det... hehe Jeg tok ikke pilla i går =s Jeg blir sååå utrolig usikker på hva jeg skal gjøre.. Så jeg ringte lege kontoret i stad og spurte om jeg kunne få prate med legen min.. Hun sa at det kunne jeg desverre ikke, men lurte på hva det gjaldt.. Så fortalte jeg om situasjonen og hun ble jo helt sjokkert.. hehe.. 7uker????????????? er det mulig?? hehe.. ja sa jeg.. hehe.. Så ejg fikk haste time kl 15.15...=))) Så skal og prate med han etter på og se hva vi skal gjøre nå.. I dag har det virkelig tatt seg opp igjen også.. Blør masse! Og har vondt.. Jeg lurte på en ting, er det sånn at det bare er gyn som kan skrive ut pergo? Eller trur du jeg kan gråte meg til at legen kan gjøre det? gitt situasjonen liksom... kos deg med oppgaven da=) Jeg er så veldig glad for at jeg ble kjent med deg Silje!! Det er så godt og ha noen og prate med om alt dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå