Keisermamma igjen Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Hei Vi har tenkt oss til thailand i desember med en på 4 og en på 10 mnd. Hvor ville dere dratt? Phuket, Phi Phi, Krabi eller andre steder?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 phuket .. phiphi .. null biler.. Trafikken i thailand er crazy.. vi er veldig fornøyd med karon
Norwegian by injection Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Vi skal til Koh Lanta, Krabi med 3 barn neste mnd.. Mange vi kjenner anbefaler Krabi. Vet ikke enda da, har aldri vært i Thailand.
mamman til to gutter Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Vi var på Kata, Phuket. Lite bølger og fin strand for barna. Det er mer bølger på Karon. De ande stedene vet jeg ikke...
Mikitussa Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Vi reiser en hel gjeng neste torsdag og har da med unger på 9-11 år (5 stk) i tillegg til vår eldste på 3 år og 4 måneder og lillesøster på 9 mnd. Lillebror sin sønn på 5 mnd skal også være med.... Vi har reist før, men da med litt færre unger :-) Vi reiser samme sted som sist: Railay Beach i Krabi, Phi-phi og deretter Kata til slutt. Forrige gang var vi på Karon til slutt, men Kata har som nevnt her mindre bølger, så det er greiere der for de minste ungene... Vi synes hvertfall det var helt topp å følge den ruta...Første stopp er skikkelig rolig med absolutt ingen motoriserte kjøretøy og nesten ingen butikker, så her får man skikkelig ferie. Deretter reiser vi til Phi-phi. Fortsatt en veldig rolig plass, men litt mer som skjer.....hvertfall noen små butikker og litt mer action :-) Karon og Kata er jo litt mer "syden" på en måte, men det synes vi var helt greit etter nesten 2 uker med veldig rolige dager....Masse billig shopping, men plutselig masse trafikk og folk også :-) Uansett hva dere bestemmer dere for så er jeg sikker på at dere får en fantastisk tur. Thailand er bare helt fantastisk!!
Keisermamma igjen Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2009 Takk for svar! Har du tips til noen bra hoteller? Jeg synes det er veldig vanskelig å orientere seg i alt som finnes...
Mikitussa Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 På Railay vil jeg anbefale både Railay bay resort & spa og Sand Sea Resort. På Phi-phi synes jeg det er verre å anbefale noe for vi var ikke veldig fornøyd med Phi-phi hotel der vi bodde forrige gang (fryktelig dårlig basseng). Denne gangen skal vi prøve Banyan Villa, så jeg kan jo rapportere tilbake når vi kommer hjem igjen... På Kata er det veldig mye å velge mellom, men vi har valgt oss ut et billig og veldig ok sted denne gangen siden vi skal være der ganske lenge. Det heter Kata Country House. Eneste minuset med det stedet er at det er 200-300 meter til stranda...Vi får ta det som trim :-)
sjettejuli Skrevet 13. februar 2009 #8 Skrevet 13. februar 2009 hei, vi tenker også på thailand kanskje neste år. Kan jeg spørre hva dere betaler for en tur? Vi tenker å være borte i tre uker. To voksne og et barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå