Blind Gudinne Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Eldstemann begynte da han var 13 mnd. Vesla begynner- hvis vi får plass, når hun er 1 år.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Gutten min blei 3år ei uke etter at han starta i bhg og jenta mi var nesten 9md, mangla 6 dagar på det. Gutten min hadde eg hatt hos dagmamma i 2år før eg søkte han inn i bhg. Det blei for dyrt å ha begge hos dagmamman sida eg ikkje fikk kontantstøtte til ho på mange mnd, og ha ein i bhg og ein hos dagmamman kosta det samma ca som begge hos dagmamman så da blei det bhg på begge to for det var ca 2000kr mindre å bet i mnd.
Bolla:) Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2009 men gikk d bra at hun starta i bhg når hun var 9 mndr?vi vurderer bhg rundt 9 mndr men er litt skeptiske for de sier at man ska vente til de er et år men vi har nesten ikke noe valg
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Storebror var drøyt 3 år, (fikk ikke plass før) Og Knerten var 20mnd.
polarn & pyrene Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Eldste begynte da hun var 16 mnd og jr her nå kommer til å begynne når han er 15 mnd.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 Eldste begynte da hun var 2,5 år, var hos dagmamma før det, dagmammaen er naboen vår, en dame vi stoler fullt på. Minsta kommer vel til å starte i bhg omtrent like gammel som eldste, siden samme dagmammaen gjerne vil passe henne også.
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #8 Skrevet 12. februar 2009 Begge var 20 mnd. Hadde de hjemme frem til det.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 12. februar 2009 #9 Skrevet 12. februar 2009 Det har gått veldig bra med ho i barnehagen. Ho stor trives der og eg ser at det valget var like godt som dagmamman. Ho er i dag sammen med dei store ungane til tross for at ho er 2,5år, har vert det sida i høst, og dei ansatte tenker ikkje over at ho er så "lita" for ho klarer seg så godt sammen med resten. Dei kallar ho for maskotten sin Det gjekk også greit på den avd ho var på når ho starta, litt prøving og feiling ang soving i starten men det ordna seg og bhg var kjempe flinke til å snakke med meg om det. Ho sov egentlig to gonger om dagen når ho starta der men det blei litt vanskelig for dei bruka så lang tid på å få ho til å sova første luren sin også måtte dei vekke ho når dei skulle eta også legge ho att etterpå og bruke lang tid på å få ho til å sova att osv. Så eg sa at dei godt kunne prøve med ein lur i bhg, og det fungerte veldig bra. Me måtte også ha ho i bhg så tidlig, eg hadde 80% perm og som eg sa så kosta det for mykje å ha andre løsningar enn bhg på begge to. Er kjempe fornøgd med dagmamman eg bruka og har bruka ho utenom også, jenta mi var sjuk ein god del i sommar og da var dei begge to ho dagmamman eit par dagar som overgang. Eg veit at ho seier nei om det ikkje passar også betalar eg ho selfølgelig.
OsloMor Skrevet 12. februar 2009 #10 Skrevet 12. februar 2009 Eldste var 19 mnd og yngste var 11 mnd.
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #11 Skrevet 12. februar 2009 Han var 16 mnd gammel. Planen var egentlig at han skulle begynne når han ble 21 mnd. Verden tok noen uventede svinger og han fikk kriseplass da han var 16 mnd istedet. Jeg syntes han var liten da han begynte, men det gikk flott og jeg er evig takknemlig for den plassen.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. februar 2009 #12 Skrevet 12. februar 2009 9 måneder var han, noen måneder før han fyller 3 begyner han med så og si fulle dager
Den heldige eier av ett barn Skrevet 12. februar 2009 #13 Skrevet 12. februar 2009 Var hjemme med henne til hun var litt over to år.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. februar 2009 #14 Skrevet 12. februar 2009 bolla, min begynte når han var 9 måneder. da var han der fra 9-14 fire dager i uka. det gikk super flott :-)
*ViMsA* Skrevet 12. februar 2009 #15 Skrevet 12. februar 2009 eldste gikk litt i fam.bhg fra hun var litt over 2 år, men sluttet raskt. Gikk et halvt år i barnepark noen dager i uka fra hun var 2 1/2, og begynte i bhg da hun var 3år+1mnd. Minste begynte da hun var ca 20 mnd, deltid bhg. Begynner vel fullt til høsten, nesten 3 år gammel.
kajak&Daniel Skrevet 12. februar 2009 #16 Skrevet 12. februar 2009 Han begynte da han var 9,5 mnd. Det har gått kjempefint, og han trives kjempegodt i bhg. Kan legge til at det første året var han aldri mer enn 5 timer om dagen i bhg da. Og han sov da gjerne 2 av disse....
lÅktiHaUDe Skrevet 12. februar 2009 #17 Skrevet 12. februar 2009 Første begynte da hun var to år hun kunne gråte litt når hun ble levert osv, men gikk greit. Andre begynte da hun var 10 mnd. Det har gått kjempebra hele tiden. Aldri grått når vi har levert eller hentet Grudde meg fryktelig til hun skulle begynne, spesielt siden mange sa hun var altfor lita. Etter å ha erfart dette ser jeg nå at jeg hadde ingenting å gru meg for. Jenta har storkost seg, og er trygg på bhg Tenker det går kjempebra jeg PS hadde ikke valg jeg heller, sånn er det dessverre av og til..
Norwegian by injection Skrevet 12. februar 2009 #18 Skrevet 12. februar 2009 Jentene mine var nesten 3år og lillegutt blir 2år når han begynner til høsten.
megogdetretrolla Skrevet 12. februar 2009 #19 Skrevet 12. februar 2009 Mini begynte i 60% når han var 10.mnd. Gikk veldig greit, og har trivdes kjempegodt i barnhagen hele tiden. Men for min egen del så må jeg innrømme at jeg synes det var altfor tidlig, og med nestemann har jeg heldigvis muligheten til å være hjemme lenger:)
Raych Skrevet 12. februar 2009 #20 Skrevet 12. februar 2009 Eldstejenta var 14 mnd. Minstejenta var 13 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå