Gå til innhold

Vognpose til Bugaboo?

Betty♥prinsen og nurket på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har Bugaboo C.

Hvilken pose bruker til bagdelen?

Jeg får en liten gutt i begynnelsen av april og lurer litt på hvilken vognpose jeg skal velge. Ikke så lett med disse årstidene:(

Er førstgangs, så jeg har jo ingen peiling på hva som er for varmt/kaldt..

Mange av de posene som finnes er jo gedigne!!! Får man plass til en slik i vognen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt Odenwälder BabyNest sin dunpose. Den store. Passer fin i vogna. Bare å dytte inn litt av bunnen slik at den blir litt kortere. I tillegg vil jeg kunne bruke den når barnet blir større og skal sitte i sportsdelen og. Den er dyr, men det syntes jeg mange av posene er, men kjennes myk og varm ut for barnet. Ei venninne av meg som fikk i desember har den samme i samme type vogn og er superfornøyd. Jeg har termin i morgen, så det blir et vinterbarn på meg. Vet ikke om det blir litt anderledes når men får på vårparten. Førstegangs jeg og. :)

Skrevet

Hei,

Jeg har kjøpt en lammeskinnspose fra kaiser som er spesial laget for Bugaboo sportsdelen. Litt dyr kr 2500 på babyshop. Passer velig fint oppi bagdelen....

Skrevet

Jeg får gutt nr 2 i mars, og jeg skal ikke ha pose oppi vår Bugaboo. Kommer til å ha lammeskinn + dyne + pledd. Fikk førstemann også i mars, og hadde kun skinn + dyne da også og det gikk helt fint. Kommer selvfølgelig an på hvor du bor da, vi bor på Østlandet, så det er ikke så kaldt her i mars.

Skrevet

Tusen takk for svar!

Skal ta meg en tur ut å se, og evnt kjøpe på lørdag..

Bor i Stavanger, så det blir ikke så kaldt her heller.. Mer regn og vind:(

Er meget lysten på å kun ha lammeskinn, dyne og pledd, for man trenger vel streng tatt ikke pose om sommeren?? (Hvis det det blir sommer i år da)...

Skrevet

Hei!

Vi kjøpte Voksi Urban, den passer perfekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...