*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 De siste dagene har jeg hatt så utrolig vondt inni magen når jeg legger meg fra ene siden til den andre.. Det er liksom akkurat når jeg snur meg, så går det liksom over.. Ligge på rygg eller sitte frammoverlent kan jeg bare glemme.. Det er så utrolig vondt.. Har ikke hatt det sånn med de to andre barna mine.. Noen som vet hva som kan gjøre at jeg har så fryktelig vondt??
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Ingen ide, men ved kraftige magesmerter ville jeg kontaktet lege/jordmor/fødeavdeling ! God bedring, og lykke til ;-)
enda en Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Tro om det er det samme som jeg opplever? At det er magemusklene som kramper når jeg skal snu meg fra ene siden til andre. Og ihvertfall når jeg har liggi på rygg en stund. Jeg har ikke vondt når jeg sitter da, men avogtil når jeg reiser meg opp fra sittende. Jeg venter nr 4, og det er første gang jeg har hatt dette. J.m sier det er bekkenbunnsmusklene som er dårlig trent... *rødme* =)
Randis Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har det og sånn. Har en teori om at det er tulla mi som sover og at det magemusklene som må jobbe litt for å flytte på henne??
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2009 Aner ikke.. Men jeg har no trent bekkenmuskler hele veien da men.. kanskje..?? Skal no til lege kl 10 i morgen så jeg kan sikkert vente til det. Han hopper no rundt inni der så tror han trives Vet ikke mendet er litt mystisk for i dag har jeg lagt merke til at hvis jeg trykker og dytter litt på magen når jeg siter så kommer de samme smertene.. men de er liksom ikke noen spessielle steder.. Det er litt over alt egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå