abba1221 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Eg har mareritt kvar natt og ofte fleire mareritt per natt! Oftast har det ikkje noko med graviditeten eller babyen. Er det andre som er plaga med dette?Har aldri vore sann før!! Grur meg nesten til å legge meg
MW** Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 uff hørtes slitsomt ut ) Jeg har ikke så mye marereitt- men drømmer MYE..og mye rare drømmer. Men jeg har vært mye sykemeldt nå pga kvalme og har sovet mye på dagtid også så jeg sover kanskje litt lettere om natta iom at jeg dekker noe av søvn behovet på dagen- så kanskej jeg rett og slett bare husker alt det jeg drømmer bedre. Men tror det er vanlig å drømme mye når man er gravid--kan ikke huske det fra forrige man men da var jeg litt slått ut av ekstrem sovn behov--så da var jeg vel nesten bevistløs når jeg sov.. men på slutten begynte jeg å drømme mye rart men han første--at vi tok han ut for å se på han..og putta han inn igjen og sånt.. Har desverre ingen gode råd foor å unngå mareritt..event les noe hyggelig før du legger deg- så kanskje du drømmer videre på noe hyggelig..
lillelamm Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 hadde endel mareritt om alt mulig rart sist jeg var gravid. nå er jeg bare fire uker, og har allerede fått erfare det igjen. ikke noe gøy..
abba1221 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2009 "bra" å høyre at d ikkje berre er meg!Va nesten redd for at d var eg som hadde "blitt gal" eg er også sjukmeldt så eg søv mykje om dgane så d kan ha ein samenheng
krabbelure Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har også drømt mye i mine svangerskap. Er nå i uke 10 med nr 3 og drømte mye rundt uke 5-8. Nå virker det som drømmingen har tatt slutt. Husker ikke om jeg fikk nye perioder med drømming senere i mine forrige svangerskap. Håper du får sove godt snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå