Gå til innhold

Dere som har barn fra før..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før spiren satt første gang kontra neste gang(er), event hvor lenge har dere prøvd nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vi har en sønn som er halvannet år nå. Vi brukte ett år på å få spiren til å sitte..

Vi er nå igang med nr. 2. Er i pp 1, så håper er at det ikke tar så lang tid denne gangen..

Er forresten rundt EL nå. Temper og tappetafser etc. Så ser ut til at kroppen er igang igjen etter fjering av spiral for 2 uker siden.

Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

Tusen takk for svar! pp1 her også, men føler vi ikke har prøvd nok denne runden. Jenta vår på snart 2 satt på første forsøk, hadde nesten ikke tenkt ferdig tanken på at vi skulle prøve før jeg var gravid. Tviler på at jeg er så heldig denne gangen..

Skrevet

Hei!

Vi har en sønn som blir 2 i mai. Det gikk på første forsøk.... Nå prøver vi på nummer 2, men det går ikke like lett. Har prøvd siden juni 2007! Begynner å bli smålei nå.

Skrevet

heisann

Første satt på første forsøk etter p-pilleslutt

Denne gangen ble jeg også gravid rett etter p-pilleslutt men mistet desverre i en SA.

Nå er vi inne i vår 6 pp etter SA i august :-)

Skrevet

1. satt på 2. runde dobbel pergo i min 18. pp

Nr har vi holdt på med en stund nå og er i min 7. pp. Har denne gangen gått på pergo hele veien..... Ser ikke ut til at det blir noe letter denne gangen selv om vi nå hadde "oppskriften" klar (pergo)

Skrevet

1) 2pp

2) 1pp

3 2pp (men endte i SA i jula)

Nå håper jeg at vi snart skal bli gravid igjen. Første prøveperiode etter SA nå....

Skrevet

Med jenta vår tok det 7 pp, inkl. en SA. Nå ble jeg gravid på 1 pp, men mistet - MA, og er prøver igjen.

Skrevet

med første så gravid i 1 pp. samme nå i høst men mistet i MA i desember. Nå i 1pp etter MA og krysser fingrene masse...xxx men vet jo at det skal litt til at den sitter på første da..

Skrevet

første gang tok det to år fra jeg sluttet på pillen. MEN jeg fulgte ikke med på når jeg hadde el å sånt før de siste månedene. er 4+1 nå. 1 pp denne gang. begge gangene hadde vi sex samme dag som jeg hadde el slim. første gang bare den dagen, denne gang samme dag og så to dager etterå.

Skrevet

Brukte 13 pp på nummer 1, og 3 pp andre gang, som vi dessverre mistet ;-(

Skrevet

1 gang tok 6 pp, endte i ma, 2 gang tok også 6 pp, 3 gang 4 pp....håper den blir sittende:)

Skrevet

med første så ble jeg gravid i 2.pp bare 3 mnd etter p-pille slutt. Nå er jeg i 3.pp. er jo eldre no, så det er vel naturlig at det går lengre tid med 2. selv om jeg enda er ung ;)

Skrevet

min første var ikkje heilt planlagt:) men vart gledelig mottatt:) den andre kom på første forsøk, no lurer vi på om den tredje kan vere i boks:) slutta på p.piller i des.lykke til:)

Skrevet

Den første kom da jeg var tom for P-piller. SA uke 12. Ble gravid 3 mnd etter aborten da;) Da hun var 2år ble jeg gravid m nr 2 m en gang:) Ble gravid igjen på første forsøk da nr 2 var 3år, SA i uke 8. Gravid igjen mnd etter:) Nå prøver vi på 1. mnd med nr 4:) Altså mitt 6 sv.skap.)

masse lykke til;)

Skrevet

Den første satt 3 mnd etter pille slutt, og nå ha vi snart prøvd 2 år på nr to, håper virkelig den sitter snart... Begynner å bli leeei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...