bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 jeg har gjort det en gang. da vi fikk et nytt damask ( heter det det tro?) sengetøy til bryllupet. Nyvasket og fint var det ekstra koselig å stryke det første gang vi sov i det og det var faktisk deilig med strøket sengetøy kan forstå de som sverger til strykevann og strykr sengetøyet men fy for en jobb?! så det skjer ikke her i huset gitt... Bare babyen sitt hvite, fine blonde sengetøy som strykes for syns skyld
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Hehe...det hadde aldri falt meg inn engang!
*bolla pinnsvin* Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Hæ? Var ikke det sånt man drev med da alle var hjemmeværende husmødre? Hi, hi..
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2009 min mormor stryker alt av klær hun derfor jeg ble inspirert til å spørre. Hun stryker alltid sengetøyet også da. Og i interiørblader leser man jo om sengetøy strøket med lavendel strykevann osv. hehe... men det skjer vel ikke i hvermansens hjem?!
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Det gjør jeg meeeget skjelden. Det er faktisk bedre å legge seg i, så jeg ler ikke av dem som som gjør det.
polarn & pyrene Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 her blir det ikke stryki noe sengetøy.Men kunne ønske jeg hadde tid til det for det er jo ganske godt å legge seg i.
*ViMsA* Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 nei, er du gal?! hehe Jeg har da ikke fritidsproblemer (selv om det å sitte på dib kan virke som et bevis på det motsatte...) Husker at mamma hadde sånn rulle da jeg var liten, og kjørte alt sengetøyet igjennom den... Her får det duge med tørketrommelen! Blir da ikke så ille krøllete...
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 12. februar 2009 #8 Skrevet 12. februar 2009 Jeg stryker alt av sengetøy! =) Det er så fantastisk å legge seg i strøket sengetøy.. Dette har tilogmed gubben innsett, så nå som jeg sliter med senebetennelse i armene så hjelper han til =) Det hører også med til historien at vi bare bruker damaskvevet sateng sengetøy, og da synes jeg det er greit å stryke det for å sørge for at det holder lenger.... Jeg stryker vanlig bomull-sengetøy også, men det kjører jeg i trommelen først da... Mulig jeg har fritidsproblemer, men jeg syns det bare er koselig å stå å stryke sengetøy mens jeg ser på noe gøy på tv =)
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #9 Skrevet 12. februar 2009 Hehehe.. NEI! Jeg stryker minimalt. Jeg antar jeg stryker ca 4 skjorter i året. Hvis klær må strykes unngår jeg dem
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. februar 2009 #10 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har aldri strøket sengetøy hverken til oss eller Jonas. Hater stryke så det er grunnen. Også tror jeg ikke det er noe bedre å sove i heller....
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 12. februar 2009 #13 Skrevet 12. februar 2009 Nei. Vi har dobbeltdyne, og skulle jeg strøket de dynetrekkene hadde jeg ikke visst hvilken ende jeg skulle begynt i...=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå