Gjest Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Har slik vill mens varer gjerne i 12 dager..Har ei venninne som ligger rett ut nå gravid og spyr, fikk plutselig flash back på hvor dårlig jeg var sist, ble innlagt.Tenker av og til er det virkelig verdt å spy i 9 mnd?...Mange tanker svirrer rundt i hodet mitt. idag.Har egentlig gitt opp å bli gravid,men på en annen måte så skulle vi så gjerne hatt en til.
LillyLill_1983 Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Jeg trodde provera var for å starte mensen, kan den "normalisere" mensen også? Det er vel som regel verdt det etterpå uansett, er det ikke?! ikke at jeg vet det som ikke har barn enda, men... ser for meg det! Lykke til med valget/prøvingen!
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Jeg har mens som varer ca 12 dager så går det 14 dager så får jeg mensen igjen, helt pyton.Så skal få den for å normalisere visst nok..gruer meg til å starte for ble veldig dårlig av pergo sist gang, ser for meg samme elendigheten nå.Men det ble jo baby av det da :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå