Uten fantasi Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Øverst på ul bildet står det bl.a 15.0 cm/1.4/41 Hz Er det noen som vet om de 15 cm refererer til mål på babyen, eller står det noe annet? Var på ultralyd, men glemte å spørre hvor lang babyen var. Står også en del andre ting ved siden av bildet, som: 2+3 Trim. Har-low Pwr 100 Gn 7 C6/M4 P3/E3 SRI II 3 Noen som har peiling på hva alt dette står på? Lurte særlig litt på den "har-low"...står vel ikke tilfeldigvis for at hjerterytmen er lav?? Håper ikke det.....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 15cm er utsnittet tror jeg - ser at mitt varierer fra 3d bildet til vanlig ul bildet (samme dag) ene er 3,5/9cm (3d) og det andre er 13,5cm (vanlig). De andre aner jeg ikke hva er, på min står det har-mid på der du har har-low men vet ikke hva det har å si egentlig. Hvis det var noe å bekymre seg for regner jeg med at jm/lege/gyn som utførte ulen hadde sagt noe )
Uten fantasi Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 På et tidligere ul bilde jeg har fra uke 12 står det "har-high". Jeg fikk beskjed at størrelsen på fosteret ikke stemte med hvor langt jeg er på vei. (Det var for lite) De undersøkte ikke noe særlig mer, sa bare jeg måtte komme tilbake om to uker. Lettere sagt enn gjort å ikke bekymre seg...
Staark Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Eneste plassen det står lengda på fosteret hos meg, er på det bildet der han målte det. (Altså, det viser en lang, tynn strek fra hode til rumpe på fosteret, og så står det 10,29 ved siden av. Husker det var lengda også.) Så jeg tror ikke du finner lengda noen annen plass, enn om du fikk bildet mens fosteret ble målt. (Vanligste er vel bilder uten målestreker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå